تهرانبهترین رستوران های خورشتی تهرانبهترین رستوران های سنتی تهران

بهترین رستوران های خورشتی تهران ( 4 رستوران برتر )

تهران، پایتخت پر جنب و جوش و شلوغی که علاوه بر وجود جاذبه‌های گرشگری و فرهنگی معروف در هر گوشه و کناری از شهر شما را با ارائه طعم‌های لذت بخش شگفت‌زده و غافلگیر می‌کند. به خصوص خورشت‌ها و جز جدایی ناپذیر سفره‌های ایرانی است.

اگر به دنبال تجربه‌ای لذت بخش و بی‌نظیر از صرف غذا‌های محلی و اصیل ایرانی هستید رستوران‌های سنتی تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. بنابراین، اگر شما هم عاشق خورشت‌های ایرانی و طعم‌های بی‌نظیر آن‌ها هستید، با سفر به تهران و تجربه‌ی غذا‌های این رستوران‌ها، می‌توانید لحظات خوش و خاطرات ماندگاری را برای خود رقم بزنید.

تهران با تنوع غذایی‌اش پذیرای شماست و این خورشت‌های سنتی می‌توانند به خوبی نشانی از فرهنگ و تاریخی ایران باشند.ما در شهرزی قصد داریم تا بهترین رستوران‌های خورشتی تهران را به شما معرفی کنیم.

رستوران باربد

رستوران باربد واقع شده در شمال تهران پذیرای مهمانان ومشتریان خود است. فضای داخلی این رستوران حس و حال سنتی اصی را به مشتریان انتقال می‌دهد. استفاده از مصالح چوبی و دکور ساده اما زیبا فضایی دلنشین خلق کرده‌اند و لذت مراجعه به این رستوران را دو چندان می‌کنند.

فضای گرم و صمیمی این رستوران این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی برای دورهمی‌های خانوادگی به اینجا سفر کنید و تجربه‌ای فراموش نشدنی را رقم بزنید.
منوی رستوران باربد تشکیل شده از انواع خورشت‌های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که همگی آن‌ها با تکیه بر تکنیک‌ها و دستورات سنتی سرو می‌شوند.

و با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و سالم طعم بی‌نظیری را به غذا‌های منوی خود می‌بخشند.
رستوران باربد علاوه بر خورشت‌های بی‌نظیرش مجموعه‌ای از غذا‌های همراه همانند برنج دم کرده زعفرانی، سبزی تازه و انواع ترشی‌ها را نیز دارد.

ساعت کار

از 12 الی 16 و 19:30 الی 24

شماره تماس

021 8806 8410

آدرس

تهران، خیابان سئول، 500 متر بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک 57

بهترین رستوران های خورشتی تهران
رستوران مسلم

رستوران مسلم در خیابان ۱۵ خرداد واقع شده است.
این رستوران، به گونه‌ای طراحی شده است که احساس آرامش و راحتی را به مشتریان انتقال می‌دهد. نقاشی و طراحی‌های سنتی ایرانی، به همراه نورپردازی محیطی لذت بخش را به ارمغان آورده است.

منوی رستوران مسلم شامل انواع خورشت‌های ایرانی مانند خورشت قیمه، خورشت قورمه سبزی، خورشت بادمجان و بسیاری دیگر از خورشت‌های معروف ایرانی می‌باشد.
این رستوران با ارائه غذا‌های با کیفیت توانسته جایگاه ویژه‌ای در دل مشتریان و ساکنان محلی به دست بیاورد.

ساعت کار

از 11 الی 18:30

شماره تماس

021 5560 2275

آدرس

تهران، خیابان 15 خرداد، بازار بزرگ تهران، نبش غربی سبزه میدان

بهترین رستوران های خورشتی تهران
رستوران خورشت طهرون

رستوران خورشت طهرون با هدف سرو غذا‌های سنتی و خورشت‌های ایرانی اصیل در سال ۱۳۹۰ تأسیس گردیده است.
فضای داخلی رستوران خورشت طهرون به نحوی طراحی شده است که به راحتی احساس آرامش را به مشتریان منتقل می‌کند.

نورپردازی جذاب و دکور زیبا، همگی در جذابیت محیط نقش داشته و فضایی لذت بخش را خلق کرده‌اند.
از دیگر ویژگی‌های این رستوران منوی گسترده و متنوع آن است که همه خورشت‌های اصیل ایرانی را در بر گرفته است و با اولویت قرار دادن استفاده از مواد اولیه با کیفیت و سالم طعمی فراموش نشدنی را به غذا‌ها می‌بخشد.

کیفیت خدمات رستوران خورشت طهرون از ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران به شمار می‌آید. کارکنان و پرسنل این رستوران همه تلاش خود را به کار گرفته و با روی خوش و برخورد صمیمی از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

ساعت کار

از 11  الی 23:30

شماره تماس

021 4601 4769

آدرس

تهران، پونک شمالی، خیابان عدل شمالی، بلوار کمالی

بهترین رستوران های خورشتی تهران

رستوران قیمه قورمه

رستوران قیمه قورمه تنها یک مکان برای صرف غذا نیست، بلکه به عنوان مکانی برای گسترش فرهنگ ایرانی عمل می‌کند.
رستوران قیمه قورمه تهران با ارائه غذا‌های اصیل ایرانی، محیطی دلنشین و خدمات باکیفیت توانسته جایگاه ویژه‌ای در دل مشتریان به دست بیاورد.

کارکنان و پرسنل این رستوران، با خدمات‌رسانی با کیفیت و برخورد گرم و صمیمانه سعی در لذت بخش‌تر کردن تجربه شما از این مکان دارند. محیط رستوران به سبک سنتی ایرانی طراحی شده است، و محیطی دلپذیری را برای صرف غذا در کنار خانواده و عزیزانتان فراهم کرده است. مدیران این رستوران با خلق چنین محیطی جذاب و دنج، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای مشتریان به ارمغان خواهد اورد.

ساعت کار

از 11 الی 17

شماره تماس

021 8834 3619

آدرس

تهران، میدان هفت تیر، جنب هتل مروارید، کوچه شاهد، پلاک 2

بهترین رستوران های خورشتی تهران

رستوران گیلانه

رستوران گیلانه با ارائه غذاهای با کیفیت و فراهم کردن محیط دلنشین، به یکی از رستوران های محبوب برای علاقه مندان تبدیل شده است. منوی غذایی بی نظیر این رستوران است که تشکیل شده از انواع خورشت های متنوع و اصیل مانند خورشت فسنجان، خورشت قیمه و … اشاره کرد.

این رستوران علاوه بر خورشت ها غذاهای اصیل دیگری مانند انواع کباب ها و پیش غذاهای سنتی را دارا بوده. هرکدام از این غذاها با دقت و توجه بسیاری تهیه می شوند تا مشتریان بتوانند از اصالتشان بهره مند شوند.

ساعت کار

از 12:30 الی 23:45

شماره تماس

021 2205 5335

آدرس

تهران، بلوار آفریقا، جردن، بلوار صبا، پاساژ مدیترانه

بهترین رستوران های خورشتی تهران

سخن آخر

تهران به عنوان پایتخت ایران، مجموعه‌ گسترده ای از تنوع فرهنگی و غذایی را در خود جای داده است. رستوران‌های این شهر به دلیل تنوع در منو و کیفیت بالای غذاها، توجه بسیاری از مردم و گردشگران را به خود جلب کرده‌اند.

رستوران‌های مختلف ارائه‌دهنده خورشت‌های سنتی ایرانی، نه تنها به حفظ میراث غذایی کشور کمک می‌کنند، بلکه تجربه‌ای لذت‌بخش از طعم‌های اصیل و دلپذیر را برای مشتریان فراهم می‌آورند. از خورشت‌هایی مانند قرمه‌سبزی و قیمه تا انواع مختلف خورشت‌های محلی، هر یک نمادی از فرهنگ ایران هستند.

همچنین می‌توانند محلی برای تبادل فرهنگی و اجتماعی میان مردم و گردشگران باشند. به همین دلیل، توصیه می‌شود که نه تنها اهالی تهران بلکه همه علاقمندان به غذاهای ایرانی، از این رستوران‌ها دیدن کرده و تجربه‌ای لذت‌بخش از خورشت‌های خوشمزه ایرانی را به دست آورید. این رستوران‌ها نه تنها غذای خوشمزه ارائه می‌دهند، بلکه خاطراتی ماندگار را نیز برای مشتریان رقم می‌زنند با دوستان و خانواده به این رستوران ها سفر کنید و از این تجربه فراموش نشدنی و لذت بخش غافل نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا