تهرانرستورانرستوران های شمال تهران

بهترین رستوران های عباس آباد تهران (4 رستوران برتر)

عباس آباد، یکی از مناطق مهم و تاریخی است که در موقعیت جغرافیایی مناسبی واقع شده ودسترسی مناسبی به مراکز تهران و دیگر قسمت های مهم این شهر دارد.
عباس آباد در شمال تهران و نزدیک به تجریش و ولنجک می باشد، بخش عمده ای از این محله در منطقه 7 تهران و بخش کوچکی از ان در منطقه 6 تهران می باشد.

همچنین عباس آباد به دلیل نزدیک بودن به مکان های مهم و معتبر تهران به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و علمی شناخته می شود. این ویژگی ها سبب شده تا این منطقه جایگاه خاص و ویژه ای در پایتخت پیدا کند.

به این ترتیب عباس آباد جمعیت زیادی را به خود جذب کرده و محل مناسبی برای وجود رستوران های با کیفیت بوده است. این رستوران ها با انواع زیادی از غذا های ایرانی و جهانی تمامی سلایق علاقه مندان به دنیای طعم ها را پوشش میدهد.و میتوانند تجربه خوب و خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن این افراد ثبت کنند.

در ادامه قصد داریم تا بهترین رستوران های این منطقه را به شما معرفی کنیم. و به بررسی دقیق تر ویژگی های رستوران های عباس آباد بپردازیم در تلاشیم تا این اطلاعات بتواند راهنمای مفیدی برای انتخاب شما در این منطقه باشد.

رستوران پلاک

رستوران پلاک، در منطقه عباس آباد به عنوان یکی از رستوران های مدرن در این منطقه می باشد.
طراحی داخلی این رستوران از مد و سلیقه روز پیروی می کند و فضایی دلچسب و دلپذیر برای مشتریان فراهم کرده است.که مشتریان در کنار لذت بردن از صرف غذا می تواند از نورپردازی ملایم از زمان خود در رستوران نیز لذت ببرند.

این رستوران با سابقه ای نه چندان زیاد در حال فعالیت می باشد، اما به خوبی در این مدت زمان کم توانسته مشتریان خود را از کیفیت غذا و خدمات پرسنل و مدیران راضی نگه دارد و رضایت آنها را جلب کند. همچنین این رستوران در رقابت با رقیبان خود در این عرصه از جایگاه ویژه ای در عباس آباد برخوردار است.

این رستوران با ارائه منویی از طعم های مختلف تمامی نیاز های مشتریان را پوشش میدهد. این منو تشکیل شده از انواع غذا های ایرانی، و همچنین غذا های محبوب و معروف جهانی است. که با تاکید بر استفاده از مواد اولیه سالم و با کیفیت کار خود را پیش می برد.

شماره تماس

02186030016

آدرس

تهران، عباس آباد، بعد از چهارراه سهروردی، خیابان کاووسی فر، پلاک 62 و 64

بهترین رستوران های عباس آباد تهران

رستوران چلوشیش

از دیگر رستوران های معروف در منطقه عباس آباد می توان به رستوران چلوشیش اشاره کرد.
رستورانی با فضایی مدرن و آرام در قلب منطقه عباس آباد، در نتیجه دسترسی به این رستوران بسیار راحت است.

این رستوران با ارائه متنوعی از غذاهای محلی ایرانی، در تلاش است تا نیاز های مختلف مهمانان خود را برطرف کند. منوی این رستوران تشکیل شده از غذاهای پر طرفدار ایرانی میباشد همانند چلوکباب کوبیده، چلوکباب برگ، خورشت قیمه و دیزی مخصوص و.. که همگی از مواد اولیه سالم و تازه تهیه شده اند.

اگر به دنبال یک تجربه خوشمزه و دلنشین در رستوران های عباس آباد هستید، صرف غذا در کنار دوستان و خانواده تان را در این رستوران را از دست ندهید.

ساعت کار

از 11:30 الی 23:30

شماره تماس

02188737487

آدرس

تهران، عباس آباد، چهار راه تختی، جنب بانک تجارت، پلاک 254

بهترین رستوران های عباس آباد تهران

رستوران هانی پارسه

از دیگر گزینه های انتخاب پیش روی شما برای وقت گذراندن در عباس آباد، رستوران هانی پارسه می باشد.
این رستوران واقع در عباس آباد به دلیل منوی متنوع و فضای رستوران بسیار شناخته شده است .
این رستوران تاکید زیادی در استفاده از مواد اولیه با کیفیت و سالم دارد، سراشپز این رستوران همراه در تلاش است تا یک غذای خوشمزه و با کیفیت به مشتریان ارائه دهد.
پرسنل این رستوران با برخورد صمیمانه و گرم خود و همچنین فراهم کردن فضایی بی نظیر به همراه نورپردازی ملایم و دکوراسیون شیک در تلاش بوده اند تا مشتریان را از وقت گذارندن در این محیط لذت ببرند.

ساعت کار

از 12 الی 17 و از 19 الی 23

شماره تماس

02188101581

آدرس

تهران، عباس آباد، بعد از چهار راه قائم مقام، روبروی سینما آزادی

بهترین رستوران های عباس آباد تهران

رستوران دارچین

یکی از رستوران های معروف در عباس آباد، رستوران دارچین می باشد. این رستوران به دلیل داشتن فضای شیک، پی در پی توجه مشتریان را جلب کرده و از رستوران های محبوب در این منطقه است. منوی رستوران دارچین تشکیل شده از غذاهای ایرانی و جهانی است تاکید بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت همواره از اولویت های این رستوران در تهیه غذا بوده است.
همچنین پرسنل و کارکنان این مجموعه با خوش رویی و بسیار صمیمانه و گرم از مهمانان پذیرایی میکنند.
دارچین با دارا بودن تمامی ویژگی های یک رستوران منحصر به فرد به یکی از مقصد های محبوب تبدیل شده است و میتواند لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان برای شما فراهم کند.

ساعت کار

از 12 الی 16 و 19 الی 24

شماره تماس

02188726700

آدرس

تهران، عباس آباد، خیابان ولیعصر، بین مطهری و بهشتی، کوچه ناهید، پلاک 68، پشت هتل بزرگ تهران

بهترین رستوران های عباس آباد تهران

سخن آخر

منطقه عباس آباد که جایگاه ویژه ای در دل تهرانی ها دارد ترکیبی از تاریخ و فرهنگ است.
این منطقه با ارائه رستوران های متعدد با کیفیت غذایی بالا توانسته محل خوبی برای انتخاب علاقه مندان به غذا باشد. همچنین رستوران های این منطقه علاوه بر اهمیت دادن به عطر و طعم غذا، به طراحی داخلی و دکوراسیون شیک و به روز نیز توجه ویژه ای دارند. آنها فرصت عالی برای برپایی جشن ها، مراسم ها، و دورهمی های دوستانه و خانوادگی فراهم میکند.

در نتیجه انتخاب رستوران های عباس آباد برای صرف غذا خاطره ای بی نظیر در ذهن شما به ثبت خواهد رساند.
بنابراین ما به علاقه مندان پیشنهاد میکنیم این تجربه را از دست ندهند و از سفر به دنیای عطر و طعم رستوران های عباس آباد بهره مند شوند.
امیدواریم که معرفی بهترین رستوران های این منطقه باعث افزایش اطلاعات و شوق علاقه مندان به غذا در عباس آباد شود.

همچنین شما می توانید دیگر مطالب شهرزی را در رابط با دیگر مناطق شمال تهران مطالعه کنید و برای سفر های بعدی تان به شمال تهران بهترین گزینه را برای وقت گذراندن در کنار عزیزانتان انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا