تهرانرستوران

بهترین رستوران های پاستا در تهران

تهران، نه تنها به عنوان یک مرکز سیاسی و فرهنگی معروف است بلکه در تنوع‌های بسیار در غذا‌های سنتی و جهانی پی در پی مورد توجه علاقه‌مندان به طعم‌های متنوع بوده است. که با ارائه‌ی تعداد زیادی از رستوران‌ها و غذا‌های جهانی، همواره میزبان این افراد بوده است. هر گوشه از این شهر می‌تواند شما را با گزینه‌های متنوعی از غذا‌های محلی و جهانی شگفت‌زده کند. در بین انواع مختلف رستوران‌های موجود در این شهر، رستوران‌های تخصصی از غذا‌های ایتالیایی به ویژه رستوران‌های تخصصی پاستا به دلیل همخوانی داشتن با ذائقه ایرانیان جایگاه ویژه‌ای در میان مردم دارند. همین امر باعث شده تا در کنار غذا‌های ایرانی لذیذ، رستوران‌های ایتالیایی جای باز کنند.

پاستا، با تاریخچه‌ای غنی که به زمان روم باستان برمیگردد. این غذای محبوب به مرور به یکی از گزینه‌های انتخاب در بین مردم تهران تبدیل شد. که امروزه رستوران‌های زیادی در تهران به ارائه انواع پاستا می‌پردازند. این رستوران‌ها نه تنها طعم‌های اصیل ایتالیایی را ارائه می‌دهد بلکه نسخه‌های منحصر به فردی از این غذا را برای ذائقه‌های مختلف تهیه می‌کنند.

لذت بردن از این غذای محبوب تنها به صرف غذا محدود نمی‌شود. انتخاب کردن بهترین رستوران پاستا در تهران بستگی به سلایق شخصی، خدمات پرسنل و کیفیت غذا و همچنین تجربه مشتریان دارد. همچنین استفاده از مواد تازه و با کیفیت در تهیه پاستا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران‌های پاستا در تهران آشنا کنیم.

رستوران میرداماد

رستوران پاستا میرداماد یکی از رستوران‌های پاستا در منطقه آرام میرداماد تهران است که به راحتی در دسترس می‌باشد. این رستوران پاستا با فضایی دلچسب و منویی متنوع از انواع پاستا گزینه خوبی برای انتخاب و وقت گذراندن برای پاستا خور‌های حرافه‌ای است.
و یک تجربه فوق‌العاده در یک شب دلنشین و تکرار نشدنی را در این رستوران تجربه خواهید کرد.پرسنل و مدیران این رستوران همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود خدمات‌رسانی کنند.
دکوراسیون این رستوران از طراحی روز پیروی می‌کند و با محیطی شیک و مدرن پذیرای مشتریان خود است.همچنین این رستوران دارای فضای باز برای فواصل گرما نیز می‌باشد. منوی این رستوران تشکیل شده از انواع مختلف پاستا، پیتزا، و دسر‌های ایتالیایی است که همگی از مواد سالم و تازه تهیه می‌شوند.
این رستوران می‌تواند انتخابی مناسب برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی باشد. پیشنهاد می‌شود در سفر بعدیتان به این منطقه ساده از کنار غذا‌های لذیذ این رستوران گذشت نکنید و از طعم‌های تکرار نشدنی ایتالیایی این رستوران لذت ببرید.

شماره تماس

۰۲۱۸۸۸۷۴۱۶۸

آدرس

بلوار میرداماد غربی، بازار بزرگ، میرداماد، انتهای پاساژ، نیم طبقه، واحد ۸ و ۹

بهترین رستوران های پاستا در تهران

رستوران سنسو

این رستوران در بلوار فردوس شراق قرار گرفته و اگر به غذا‌های ایتالیایی علاقه دارید تجربه خاص در این رستوران را از دست ندهید. اینجا نه تنها یک وعده غذایی را تجربه می‌کنید بلکه به دنیایی از طعم‌ها و لذت‌ها می‌روید. پاستا سنسو در منطقه‌ای سرراست و در موقعیت جغرافیایی در دسترسی واقع شده است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران برخورد گرم و محترمانه پرسنل و کارکنان این مجموعه می‌باشد. که در تلاشند برای جلب رضایت مشتریان خود از خدمات دهی این مجموعه.
منوی گسترده این رستوران شامل غذا‌های بی‌نظیر و خوشمزه ایتالیایی به ویژه پاستا در تنوع بسیار می‌باشد. شما می‌توانید از میان گزینه‌های پاستا در این مجموعه پاستا آلفردو و مارینارا یا کاربونارا انتخاب کنید و از طعم لذیذ این غذا‌ها لذت ببرید.

ساعت کار

از 12 الی 22:30

شماره تماس

02144956697

آدرس

تهران، بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک 21

بهترین رستوران های پاستا در تهران

رستوران ایتالیایی ژیکاسه

رستوران ژیکاسه دو شعبه در تهران دارد این رستوران ایتالیایی به دلیل تنوع و کیفیت بالا در غذا‌های مجموعه خود بسیار شناخته شده و معروف می‌باشد. که البته از محبوبیت و جایگاه خاصی در میان مردم برخوردار است و مشتریان زیادی هم دارد.

رستوران ایتالیایی ژیکاسه دارای دکوراسیونی دلنشین و مدرن می‌باشد که با فضایی آرام و نور پردازی ملایم از مهمانان و مشتریان خود پذیرایی می‌کند.
کارکنان این رستوران با نهایت تلاش خود سعی دارند تا بهترین شکل به مشتریان خدمات‌رسانی کنند. سر آشپز این رستوران ایتالیایی هست و با طراحی فضایی شبیه به رستوران‌های ایتالیایی سعی داشته تا حال و هوای مشتریان را به سمت و سوی فضای رستوران‌های ایتالیا ببرد.

این رستوران با ارائه غذا‌های با کیفیت به عنوان یکی از رستوران‌های محبوب برای علاقه‌مندان به غذا‌های ایتالیایی به ویژه پاستا است. از ویژگی‌های دیگر این رستوران منوی گسترده که شامل انواع پاستا، پیتزا، و غذا‌های محبوب ایتالیایی است. البته منوی این رستوران تنها به اینجا ختم نمی‌شود و شامل انواع سالاد از جمله سالاد سزار، برانچ سبزیجات است که از انتخاب‌های محبوب مشتریان هم می‌باشد.

ساعت کار

از 12 الی 24

شماره تماس

02177736910

آدرس

تهران، تهرانپارس، خیابان امیری طائمه (گلبرگ شرقی)، بین خیابان رشید و اتوبان باقری، نبش خیابان ملکی (111)

بهترین رستوران های پاستا در تهران

رستوران بلامونیکا

رستوران بلامونیکا، در دل منطقه آرژانتین تهران با محیطی عالی و دلپذیر قرار دارد. این رستوران به تهیه غذا‌های ایتالیایی به ویژه پاستا مشغول است و در این زمینه فعالیت دارد.
این رستوران با یک منوی ویژه که انواع زیادی از پاستا و غذا‌های ایتالیایی رو در خود جای داده است پذیرای مشتریان خود می‌باشد. اگر اهل امتحان کردن طعم‌های جدید به خصوص طعم‌های لذیذ غذا‌های ایتالیایی هستید پاستا بلامونیکا مقصد خوبی برای علاقه‌مندان می‌باشد.
مدیران و پرسنل این مجموعه با تمام تلاش و کوشش خود سعی دارند تا یک خاطره خوب از تجربه در این مجموعه در ذهن شما به ثبت برسانند.
اگر تنها یک بار تجربه غذا‌های این رستوران را داشته باشید قطعاً مشتری دائمی آن‌ها خواهید شد.
در خاطر داشته باشید که شما با رفتن به این رستوران نه تنها تجربه یک طعم خاص و متفاوت را دارید بلکه به نوعی یک سفر به دل ایتالیا خواهید داشت.

ساعت کار

از 11 الی 23

شماره تماس

02188708423

آدرس

تهران، میدان آرژانتین، خيابان وزرا، نبش کوچه يازدهم، پلاک 32

بهترین رستوران های پاستا در تهران

سخن آخر

تهران به عنوان پایتخت ایران، گزینه‌های بی‌نظیری برای انتخاب رستوران‌ها ارائه می‌دهد.
اگر به دنبال تجربه‌ی خاصی از امتحان کردن پاستا هستید رستوران‌های پاستای تهران شما را ناامید نخواهند کرد. پس، در سفر بعدی‌تان به تهران، اگر در نزدیک این مناطق بودید حتماً بازدید از این رستوران‌ها را از دست ندهید. مطمن باشید خاطره خوبی در کنار عزیزانتان در ذهن شما ثبت می‌شود.
شما می‌توانید از مطالب دیگر ما در شهرزی در رابطه با معرفی بهترین رستوران‌های تهران در مناطق دیگر دیدن فرمایید. تا انتخاب بهتری در گزینه‌های پیش رو داشته باشید.
انتخاب رستوران، بخشی از سفر شماست که می‌تواند خاطرات خوشی را رقم بزند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا