تهرانبهترین رستوران های تهرانبهترین فست فود های سلف سرویس

بهترین فست فودهای سلف سرویس تهران( 7 فست فود برتر)

فست فود های سلف سرویس به عنوان یکی از محبوب‌ ترین گزینه‌ ها، به دلیل سرعت بالا در تهیه غذا، جایگاه ویژه‌ ای در بین دوست داران فست فود های سلف سرویس دارند. این نوع از فست فودها به مشتریان این امکان را می‌ دهند که به راحتی غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. بهترین ویژگی‌ فست فودهای سلف سرویس، امکان انتخاب و سرو غذای دلخواه در محیطی باز و راحت است.

این نوع فست فودها به ویژه برای افرادی که در ساعات شلوغی روز، نیاز به صرف غذا دارند، بسیار مناسب است. همچنین، قیمت مناسب‌ تر نسبت به رستوران‌ های سنتی، یکی دیگر از جذابیت‌ های این فست فودها محسوب می‌ شود. فست فودهای سلف سرویس نه تنها نیاز غذایی مشتریان را برطرف می‌ کنند، بلکه با تنوع و کیفیت بالای خدمات خود، تجربه‌ ای لذت‌ بخش را برای مشتریان فراهم می‌ کنند.

در ادامه در شهرزی قصد داریم تا به معرفی بهترین فست فودهای سلف سرویس در تهران بپردازیم که نه‌ تنها از نظر کیفیت غذا و خدمات، بلکه از نظر محیط و فضایی که برای لذت بردن از غذا ایجاد می‌کنند عالی هستند.

فست فود فود هانتر

در این فست فود مشتریان می‌ توانند با انتخاب از بین مواد اولیه متنوع و باکیفیت، بهترین پیتزا سلف‌ سرویس را بسازند و از طعم بی‌ نظیر آن لذت ببرند. تنوع بالای مواد اولیه در فود هانتر می تواند هر سلیقه‌ ای را راضی کند. از انواع گوشت و کالباس گرفته تا سبزیجات تازه و سس‌ های خوشمزه.

منو این فست فود شامل انواع پیتزاها، انواع ساندویچ ها، انواع پاستاها، انواع سوخاری ها، بوقلمون تنوری، انواع برگرها، انواع سالاد ها، چندین سیب زمینی و انواع پنینی ها است. مدت زمان استفاده از بوفه 45 دقیقه الی 1 ساعت است. همچنین استفاده از منو برای افراد زیر 5 سال رایگان است.

ساعت کار

11:30 الی 23:30

شماره تماس

02122760576

آدرس

تهران، پاسداران، بوستان دوم گیلان غربی

بهترین فست فودهای سلف سرویس تهران( 7 فست فود برتر)

رستوران فست فود گردان برج میلاد

در منوی این رستوران فست فود می‌ توانید انواع پیتزاهای سلف سرویس را با نان‌ ها و مواد اولیه تازه و با کیفیت سفارش دهید. همچنین چرخش آرام رستوران در طول صرف غذا، به شما این امکان را می‌ دهد تا در حین صرف غذا، از تماشای مناظر دیدنی شهر تهران هم لذت ببرید. این رستوران فست فود برای جمع‌ های خانوادگی و دورهمی‌ های دوستانه مکانی مناسب است.

منوی رستوران گردان برج میلاد شامل بوفه آزاد با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی است و در کنار آن انواع نوشیدنی‌ ها، دسرها و فینگرفودها سرو می‌ شود. برای صرف غذا در این رستوران باید از قبل میز رزرو کنید.

ساعت کار رستوران گردان برج میلاد در طول روز به سه بخش تقسیم می‌ شود، همه‌ روزه از ساعت 12:30 الی 15 برای ناهار و 20 الی 22:30 برای صرف شام می‌ توانید به این رستوران بروید و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 7:30 الی 10:30 صبح می‌ توانید از بوفه صبحانه رستوران گردان برج میلاد لذت ببرید.

ساعت کار

12:30 الی 22:30

شماره تماس

02179802 _ 02172809

آدرس

تهران، برج میلاد

بهترین فست فودهای سلف سرویس تهران( 7 فست فود برتر)

فست فود سلف سرویس دی

در این رستوران، می‌توانید با پرداخت مبلغی مشخص، از بوفه‌ ای نامحدود از انواع پیتزاهای خوشمزه و متنوع لذت ببرید. در فست فود دی می‌ توانید با انتخاب مواد دلخواهتان، پیتزای خود را به سلیقه خودتان بسازید و از طعم عالی آن لذت ببرید. در این رستوران، شما می‌توانید از بین نان‌ های مختلف، سس‌ ها، پنیرها و مواد اولیه تازه بهترین‌ ها را انتخاب کنید و پیتزای مخصوص خود را سفارش دهید.

منو این فست فود شامل انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی از جمله پیتزا گوشت و قارچ، پیتزا سبزیجات، پیتزا پپرونی، پیتزا سیر و استیک، پیتزا مخصوص، پیتزا سیسیلی، پیتزا رست بیف، پیتزای چیکن باربیکیو، انواع سوخاری‌ها و سالادها و پیش غذاهای متنوع است.

ساعت کار

11 الی 24:30

شماره تماس

02166174174

آدرس

میدان انقلاب، خیابان ولیعصر، جنب سینما بهمن

بهترین فست فودهای سلف سرویس تهران( 7 فست فود برتر)

فست فود سی سیز پیتزا

این فست فود با فضایی گرم و صمیمی، مکانی مناسب برای دورهمی‌ های دوستانه و جمع‌های خانوادگی است. همچنین امکان سفارش آنلاین غذا و تحویل در محل نیز وجود دارد. پرسنل این فست فود با احترام و با اخلاقی خوش در خدمت مشتریان هستند و سعی دارند تا بهترین لحظات را برای مشتریان فراهم کنند.

منو این فست فود شامل انواع پیتزاهای کلاسیک و مدرن از جمله پیتزا آفریکانا، پیتزا آفریکانا با سس آلفردو، پیتزا فیلادلفیا استیک، پیتزا فیلادلفیا با سس آلفردو، پیتزا پپرونی، پیتزا گوشت و قارچ، پیتزا مخصوص، پیتزا رست بیف، پیتزا مخلوط، پیتزا هاوایی، پیتزا هلیوس، انواع پاستاها، سس‌ های متنوع، سالادهای تازه و پیش‌ غذاهای متنوع است.

ساعت کار

12 الی 24

شماره تماس

02188072133

آدرس

شهرک غرب، خیابان درختی، خیابان سپهر، قبل از فخار مقدم

بهترین فست فودهای سلف سرویس تهران( 7 فست فود برتر)

فست فود پیتزا آربیز

فضای مدرن و خانوادگی این فست فود مکانی مناسب برای دورهمی‌ های دوستانه و خانوادگی است. پیتزا آربیز باکیفیت بالا مواد اولیه، قیمت‌ های مناسب و پرسنل آموزش دیده، بهترین انتخاب برای یک وعده‌ غذایی خوشمزه و خاطره‌ انگیز است.

منو این فست فود شامل انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی از جمله پیتزا اسپشال آمریکایی، پیتزا سوپر اسپشال آمریکایی، پیتزا گوشت و قارچ آمریکایی، پیتزا دونر گوشت آمریکایی، پیتزا دبل بیکن، پیتزا رست بیف، پیتزا مرغ آلفردو ایتالیایی، پیتزا مرغ باربیکیو ایتالیایی، پیتزا پپرونی، پیتزا چانو ایتالیایی، پیتزا میکس مرغ گریل، پیتزا مرغ و پستو ایتالیایی، پیتزا سبزیجات، پیتزا مارگاریتا، انواع ساندویچ‌ ها، انواع سوخاری‌ ها، سالادها و پیش غذاهای متنوع و تازه است.

ساعت کار

12 الی 16:30 و 18:30 الی 23

شماره تماس

02188569092

آدرس

شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فاضل جمی(معراج)، نبش کوچه دوم

بهترین فست فودهای سلف سرویس تهران( 7 فست فود برتر)

فست فود پیز پز

پیز پز با طراحی مدرن و محیطی دل‌ پذیر، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌ کند تا در یک فضای راحت از غذا لذت ببرند. منو این فست فود شامل انواع پیتزاهای آمریکایی از جمله پیتزا مخلوط آمریکایی، پیتزا مخصوص، پیتزا رست بیف، پیتزا قارچ و گوشت، پیتزا مرغ، پیتزا سیر و استیک، پیتزا ویژه آمریکایی، پیتزا پپرونی، پیتزا سبزیجات است که با بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه تهیه می‌ شوند. همچنین کادر حرفه‌ ای این فست فود با ارائه خدمات مناسب و دوستانه، تجربه‌ ای به یادماندنی برای مشتریان ایجاد می‌ کنند.

ساعت کار

12 الی 24

شماره تماس

02174052195

آدرس

میدان رسالت، خیابان فرجام غربی

بهترین فست فودهای سلف سرویس تهران( 7 فست فود برتر)

فست فود پیتزا آمی چی

منو این فست فود شامل انواع پیتزاهای ایتالیایی از جمله پیتزا گوشت قارچ پیتز ویگن پیتزا بیف آلفردو پیتزا پستو مرغ پیتزا نوستالژی پیتزا خورشیدی پیتزا بیکن پیتزا استیک پیتزا چیکن پیتزا مارگاریتا پیتزا پپرونی پیتزا چیکن آلفردو

انواع برگرها از جمله برگر کلاسیک برگر فانگو بیکن برگر چیکن برگر چیکن پستو برگر برگر ویژه آمی چی اوناجی پو برگر آلفردو برگر کاپرزه برگر

ساعت کار

12 الی 23

آدرس

شعبه 1

اندرزگو روبروی بلوار کاوه نبش خیابان احمدی

شماره تماس شعبه 1

02188983238

شعبه 2

محله جهاد تهران و در میدان فاطمی، خیابان چهل ستون، بین کوچه 4 و 6

شماره تماس شعبه 2

02122686708

بهترین فست فودهای سلف سرویس تهران( 7 فست فود برتر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا