تهرانبهترین رستوران های تهرانبهترین فست فود های ولنجکولنجک تهران

بهترین فست فود های ولنجک تهران ( 6 فست فود برتر )

ولنجک، محله ای آشنا که واقع در منطقه یک شهرداری تهران می باشد.
این محله به دلیل خوش آب و هوا بودن، و دیگر ویژگی ها و خدماتی که دارا می باشد، جمعیت زیادی را به خود جذب کرده است.
ولنجک که به عنوان یکی از مناطق مدرن و شیک در تهران شناخته می شود امکاناتی هم نظیر مجموعه های غذایی بی نظیر ارائه می دهد.
انواع رستوران‌ها با کیفیت بالای غذا و محیطی دنج در این منطقه قرار دارند.
فست فود ها که در این میان بسیار پرطرفدار و محبوب واقع شده اند، از جایگاه ویژه ای در مناطق پر جنب و جوش تهران برخوردار هستند.
ما در شهرزی قصد داریم تا در ادامه بهترین گزینه های این مجموعه های غذایی را مورد بررسی قرار دهیم و در اختیار علاقه مندان بگذاریم.

پیتزا پرپروک

پیتزا پرپروک، از محبوب ترین مکان ها برای عاشقان پیتزا می باشد.
با توجه به شعب مختلف این مجموعه دسترسی به آن به راحتی برای علاقه مندان فراهم شده است.
یکی از شعبه های پیتزا پرپروک واقع در ولنجک می باشد.
منوی این مجموعه تشکیل شده از انواع مختلف پیتزاها و سالادها می باشد. که همگی با دقت تمام و نهایت بهداشت و سلامت تهیه و سرو می گردند.

ساعت کار

از 11 الی 24:30

شماره تماس

1541 (بدون کد گرفته شود)

آدرس

تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان گلریزان، روبروی پارک گلریزان

بهترین فست فود های ولنجک تهران

فست فود راکت

فست فود راکت محیطی دلنشین و صمیمی ای را برای مهمانان و علاقه مندان طراحی کرده است. راکت نه تنها از نظر محیط دلنشین بلکه از نظر کیفیت و تنوع هم حرفی برای گفتن دارد.
این مجموعه غذایی استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تهیه غذاها را اولویت کار خود قرار داده است و در تلاش است تا سالم ترین و با کیفیت ترین غذاها را ارائه دهد.

ساعت کار

از 12 الی 24

شماره تماس

02122433301 – 02122433302 – 02122433303

آدرس

تهران، ولنجک، میدان دانشگاه، ابتدای خیابان درکه، نبش کوچه جلالوند، پلاک 23

بهترین فست فود های ولنجک تهران

فست فود شاران

فست فود شاران، در ولنجک با ترکیبی از کیفیت و طعم های بی نظیر پذیرای مشتریان و مهمانان است.
شاران، همواره انتخاب بهترین و تازه ترین مواد اولیه را در اولویت کار خود قراره داده است که سبب شده تا طعم های بی نظیری را در کنار حفظ بهترین کیفیت ارائه دهد.
در فست فود شاران می توانید از انواع همبرگرها، ساندویچ ها، پیتزاها و سالاد ها لذت ببرید. همچنین علاوه بر این، مجموعه غذایی شاران گزینه های گیاهی و رژیمی را در منوی خود جای داده است.

ساعت کار

از 11:30 الی 23:30

شماره تماس

02122422202

آدرس

تهران، ولنجک، نبش گلستان دوم، مرکز خرید ولنجک، طبقه بالا

بهترین فست فود های ولنجک تهران

فست فود باربیکیو روبل

منوی این مجموعه غذایی تنها به قسمت فست فود ختم نمی شود، و در کنار ارائه انواع غذاهای فست فودی به دیگر غذاها نیز توجه ویژه ای داشته.
منوی فست فود این مجموعه تشکیل شده از انواع برگرها، ساندویچ ها، و پیتزا هایی است که همگی با را بهترین طعم و کیفیت می توانید نوش جان کنید.
این مجموعه، در کنار ارائه بهترین طعم و کیفیت از خدمات دیگری هم برخوردار است که سبب رضایت بیشتر مشتریان از این مجموعه گردیده است.
محیط این مجموعه، بسیار مدرن و شیک طراحی شده و احساس آرامش را به خوبی به مشتریان منتقل می کند. همچنین این مجموعه دارای موسیقی زنده می باشد که سبب دو چندان شدن لذت مشتریان از صرف وعده غذایی خود گردیده.

ساعت کار

از 12 الی 24

شماره تماس

02122430130

آدرس

تهران، ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع تجاری گالریا، طبقه هفتم، روف گاردن

بهترین فست فود های ولنجک تهران

فست فود فریکادل گالریا

فست فود فریکادل گالریا با محیط دلنشین و فضای صمیمی و دوستانه خود تجربه ای لذت بخش از حضور مشتریان در این مکان، برای آنها به ارمغان می آورد.
منوی متنوع، سرویس دهی سریع، کیفیت بالا در کنار محیط دلنشین باعث شده اند تا این مجموعه غذایی به یکی از مکان های محبوب در این منطقه تبدیل شود.
منوی فریکادل، شامل گزینه های متنوعی می باشد که اکثر سلایق و ذائقه هارا پوشش می دهد.
پرسنل و کارکنان این مجموعه، از افراد حرفه ای در این زمینه تشکیل شده است که همگی در تلاش هستند تا شما از سفارشی راحت و دریافت غذایی با بهترین کیفیت و طعم را داشته باشید.

ساعت کار

از 11 الی 23

شماره تماس

02195118795

آدرس

تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان ولنجک، خیابان سیزدهم

بهترین فست فود های ولنجک تهران

فست فود نخل

مجموعه غذایی نخل در ولنجک، یکی از نقاط شیک و معروف در این منطقه می باشد. که به ارائه انواع پیتزا، ساندویچ و برگر ها با طعم های فراموش نشدنی و کیفیت بالا می پردازد.
نخل دارای محیطی شیک و دنج می باشد که در کنار لذت از صرف غذا می توانید از طراحی مدرن این مجموعه هم لذت ببرید.
محبوبیت این مجموعه، تنها به دلیل محیط شیک و طعم و کیفیت بی نظیر محدود نمی شود. و دیگر ویژگی های منحصر به فرد نخل به محبوبیت آن کمک کرده است.
از جمله محیط سالم و بهداشتی، در کنار استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب خیال مشتریان را از سالم بودن غذاها راحت کرده است.
به علاوه، وجود پرسنل حرفه ای و خوش برخورد به راحتی، مشتریان کمک کرده است و این تجربه خوشمزه را بهبود بخشیده و نخل را به مکانی ایده آل برای انتخاب تبدیل کرده است.

ساعت کار

از 11:30 الی 24

شماره تماس

02122400133

آدرس

تهران، ولنجک، خیابان امیرآبادی، روبروی بیمارستان رامتین، پلاک 31

بهترین فست فود های ولنجک تهران

سخن آخر

فست فود ها که در سبک زندگی جدید به عنوان گزینه هایی سریع و اقتصادی شناخته می شوند، به ویژه برای برای جوانان و کارمندان مشغول کار که به دنبال یک وعده غذایی سریع بین روز هستند، بهترین گزینه می باشد. از این رو مناطق مختلف پایتخت میزبان این سبک غذایی محبوب می باشند. فست فودها در ولنجک، علاوه بر ارائه بهترین طعم و کیفیت دارای محیطی مدرن و فضایی ایده آل هستند و شما با حضور در این مکان ها علاوه بر صرف یک وعده غذایی سریع و دلچسب، از فضایی دوستانه و مهمان نواز نیز لذت خواهید برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا