تهرانبهترین رستوران های تهرانشیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

بهترین کافه رستوران های لاکچری تهران ( 6 رستوران برتر )

کافه و رستوران های لوکس و لاکچری همواره به عنوان یکی از گزینه های محبوب برای گذراندن اوقات فراغت، قرار های کاری، جمع های خانوادگی و دوستانه بوده است.
علاوه بر این حضور در کافه و رستوران های لاکچری حس و حال خوبی در انسان ایجاد می کند. آنها با ارائه طراحی های مدرن و خلاقانه، منوهایی منحصر به فرد تجربه هایی خاطر انگیز برای شما به ارمغان می آورند.
در تهران، مجموعه ای از کافه ها و رستوران های لاکچری وجود دارند که با امکانات و خدمات بی نظیر خود پذیرای سلایق متفاوت هستند.
شهرزی، در ادامه قصد دارد تا بعضی از کافه رستوران های لاکچری پایتخت را مورد بررسی قرار دهد و بهترین آنها را معرفی و در اختیار علاقه مندان بگذارد.

کافه رستوران ایژین لانژ

ایژین لانژ، یک کافه رستوران لاکچری محبوب واقع در طبقه سیزدهم هتل بین المللی اسپیناس از ناب ترین هتل ها در قلب پایتخت می باشد.
کافه رستورانی که تجربه ای منحصر به فرد و جذابی را برای شما به ارمغان می آورد. منوی این مجموعه طیف گسترده ای از انواع غذاهای هندی، ژاپنی، کره ای، چینی، اندونزیایی، تایلندی، و ایرانی است که همه غذاها طبق اصول اصلی و توسط سرآشپز های حرفه ای در این زمینه ها تهیه می شوند.
ایژین لانژ، نه تنها به عنوان یک کافه رستوران برای صرف غذا شناخته می شود بلکه، یک مکان فرهنگی و اجتماعی نیز محسوب می شود. همچنین با توجه به موقعیت مکانی این کافه رستوران، در طبقه سیزدهم این هتل منظره زیبایی از آسمان پایتخت در اختیار مشتریان و مهمانان قرار دارد.

ساعت کار

از 18 الی 1:30

شماره تماس

02183844

آدرس

تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، هتل بین المللی اسپیناس، طبقه سیزدهم

بهترین کافه رستوران های لاکچری تهران

کافه رستوران میلانو لانژ

کافه رستوران میلانو لانژ، از دیگر مکان های لاکچری محبوب است که در خیابان میرداماد قرار دارد. فضای مجموعه بسیار مجلل و زیبا طراحی شده است که احساس آرامش را به خوبی به مشتریان منتقل می کند.
خدمات در این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده و دی جی، پرسنل حرفه ای، امکان برگزاری مراسمات از جمله تولد همگی از خدمات منحصر به فرد این مجموعه می باشند.
منوی متنوع میلانو لانژ شامل انواع غذاهای ایرانی و جهانی می باشد، که با کیفیت بالا تهیه و عرضه می شوند. از انواع غذاهای معروف و محبوب گرفته تا انواع دسرها و نوشیدنی ها را با بهترین طعم و کیفیت می توانید در این مجموعه نوش جان کنید.

ساعت کار

از 11 الی 24

شماره تماس

02126642362 – 09301386159

آدرس

تهران، میرداماد، نبش تبریزیان، مرکز تجاری رز، طبقه سیزده

بهترین کافه رستوران های لاکچری تهران

کافه رستوران گارنت

کافه رستوران گارنت می تواند گزینه ای عالی برای افرادی باشد که به دنبال مکانی آرام و دلنشین برای صرف غذا و نوشیدنی هستند.
چه دنبال یک صبحانه لذیذ باشید و چه یک شب به یاد ماندنی در کنار عزیزانتان، این کافه رستوران لاکچری به خوبی می تواند پاسخ گوی نیاز های شما باشد. همچنین، این مجموعه به برگزاری رویداد های خاص و فرهنگی توجه ویژه ای دارد و برنامه هایی مانند اجرای موسیقی زنده را برای دوچندان کردن لذت مهمانان در دستور کار خود قرار داده است.
در منوی گارنت انواع غذاهای سالم، خوشمزه و متنوع ارائه می شود.
این منو به نحوی طراحی شده است که برای تمامی ذائقه ها و سلیقه ها مناسب می باشد. همچنین انواع نوشیدنی های گرم و سرد، شیک ها و دسرهای های متنوع تکمیل کننده این منو هستند.

ساعت کار

از 12:30 الی 24

شماره تماس

02149927 – 09120499277

آدرس

تهران، اندرزگو، حدفاصل کاوه و قیطریه، نبش خیابان مهر محمدی جنوبی، برج دیانا، طبقه ده و یازده

بهترین کافه رستوران های لاکچری تهران

کافه رستوران رایدر

کافه رستوران رایدر با فضایی شیک و مدرن، تنوع بالا در منو، استفاده از مواد اولیه ارگانیک و کیفیت و طعم عالی غذا ها، و خدمات رسانی خوب محل مناسبی برای گذراندن ساعاتی خوش در کنار عزیزانتان است.
علاوه بر این شما می توانید برای جشن های تولد و دیگر مراسمات کوچک به این کافه رستوران مراجعه کنید.
این مجموعه با منوی متنوعی شامل انواع غذاهای ایرانی و جهانی در کنار دسر های خانگی و غذاهای سبک سعی داشته تا بتواند، سلایق و ذائقه های مختلف را پوشش دهد.

ساعت کار

از 11 الی 23

شماره تماس

02186128421

آدرس

تهران، شهرک غرب، خیابان مهستان، خیابان ایران زمین، مرکز تجاری مهستان، داخل پاساژ، طبقه همکف

بهترین کافه رستوران های لاکچری تهران

کافه رستوران نوول لانژ

کافه رستوران نوول لانژ، از دیگر مجموعه های شیک و مدرن واقع در جردن تهران می باشد. دکوراسیون داخلی و محیط رستوران به نحوی طراحی شده است که یک فضای دلنشین و آرام را برای مشتریان و مهمانان فراهم کرده است. که مناسب برای همه اعضای خانواده است و توانسته از هر لحاظ نیاز های مشتریان خود را براورده کند. همچنین فضای رستوران می تواند برای جمع های دوستانه قرار های کاری و .. مناسب باشد.
منوی گسترده نوول لانژ انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و فست فود ها را در بر گرفته و برای هر سبک و سلیقه ای گزینه هایی را ارائه می دهد.

ساعت کار

از 12 الی 23

شماره تماس

02191001010

آدرس

تهران، جردن، خیابان آرش غربی

بهترین کافه رستوران های لاکچری تهران

کافه رستوران ویکولو

کافه رستوران ویکولو مجموعه ای است سرشار از آرامش و احساس خوب برای مشتریان و مهمانان
ویکولو، در محله شیک و لاکچری الهیه واقع شده است که دسترسی آسان به این مجموعه هم به راحتی فراهم شده است.
منوی غذایی این رستوران ترکیبی از غذاهای ایرانی و بین المللی است. این منو شامل انواع کباب های لذیذ، خورش های خوشمزه، ساندویچ ها و پیتزا های متنوع و انواع پاستا می باشد. همچنین، گزینه های متعددی هم نظیر نوشیدنی های گرم و سرد را در منوی خود پوشش می دهد.
پرسنل این مجموعه با برخورد دوستانه و حرفه در تلاش هستند تا بهترین تجربه را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.
این مکان لاکچری با ارائه تجربه ای فراموش نشدنی برای مشتریان به عنوان یک مقصد محبوب در الهیه شناخته می شود و به یکی از رستوران های پرطرفدار میان مردم تبدیل شده است.

ساعت کار

از 11 الی 22

شماره تماس

02126205966

آدرس

تهران، الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک 4

بهترین کافه رستوران های لاکچری تهران

سخن آخر

تهران امروزه به یکی از مراکز جذاب کافه و رستوران های لوکس و لاکچری تبدیل شده است. در این کلان شهر پر جنب و جوش، کافه و رستوران هایی با دکوراسیون های مدرن وجذاب، منو های متنوع و خدمات ممتاز به چشم می خورند که می توانند بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند. علاقه مندان، علاوه بر لذت بردن از بهترین و خوشمزه ترین طعم ها، می توانند لحظاتی آرامش بخش و دلپذیر را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنند. همچنین، این کافه و رستوران های شیک و لاکچری می توانند برای قرار های کاری و مراسمات کوچک نیز مناسب باشند.
هرکدام از مکان های معرفی شده در شهرزی داستان خاص و متفاوت خود را دارند و بهترین تجربه غذایی را ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا