تهرانشرق تهرانکافه‌های تهران

بهترین کافه های شرق تهران ( 6 کافه برتر )

شرق تهران به عنوان یکی از منطقه های پر جنب و جوش و شلوغ در پایتخت شناخته می شود. این منطقه دارای کافه هایی است که می توانند تجربه ای فراموش نشدنی برای مشتریان به ارمغان بیاورند. کافه هایی در شرق تهران هستند که با ارائه محیطی دلنشین و آرامش بخش و متنوع ترین منو ها در کنار حفظ بهترین کیفیت و طعم ها پذیرای مهمانان و مشتریان خود می باشند.
در ادامه به معرفی برخی از بهترین کافه های شرق تهران می پردازیم کافه هایی که نه تنها به دلیل کیفیت بالای خود بلکه، به دلایلی نظیر موقعیت جغرافیایی مناسب و در دسترس، سرویس دهی سریع و خدمات بی نظیر، فضای دوستانه و همچنین وجود محیطی مناسب برای حضور همه اعضای خانواده به محبوبیت زیادی در این منطقه دست پیدا کرده اند.
از انواع کافه های کوچک و دنج گرفته، تا کافه های مدرن و لوکس همگی در تلاش هستند تا تجربه ای خاص و فراموش نشدنی برای مشتریان خود رقم بزنند. با شهرزی همراه باشید تا بهترین گزینه هارا برای انتخاب پیش روی شما بگذاریم.

کافه لبخند

یکی از کافه های معروف در شرق تهران کافه لبخند می باشد.
این کافه با یک طراحی فوق العاده زیبا و دکوراسیون مدرنی که دارد شما را غرق در آرامش قرار می دهد. منوی کافه لبخند بسیار گسترده و متنوع طراحی شده است و انواع نوشیدنی های گرم و سرد انواع قهوه، اسپرسو، شیک، نوتلا، شیرینی، کیک و دسر هارا در بر می گیرد.
این کافه واقع در اطراف ترمینال شرق می باشد که همین امر سبب شده است تا به یکی از کافه های شلوغ تبدیل شود.
همچنین این کافه می تواند برای مراسمات کوچک مانند تولد و … مناسب باشد.

ساعت کار

از 12 الی 24

شماره تماس

02177481058

آدرس

تهران، خیابان دماوند، نرسیده به ترمینال شرق، ایستگاه داریوش، خیابان حیدری

بهترین کافه های شرق تهران

کافه ملت

کافه ملت از کافه های محبوب و پرطرفدار در شرق تهران است، که هربار با گزینه های تازه و متفاوت مشتریان خود را شگفت زده می کند.
این موضوع سبب شده تا هیچ گاه با گزینه های تکراری در منو مواجه نشوید. همچنین، این مجموعه طراحی دکوراسیون مدرن و دلچسبی دارد. ترکیب رنگ های ملایم، در کنار استفاده از نورپردازی مناسب سبب شده فضایی آرام و صمیمی در فضا حاکم شود.
پرسنل و کارکنان کافه ملت همگی از افراد حرفه ای در این زمینه تشکیل شده است، که همه توان و تلاش خود را به کار گرفته اند تا تجربه ای بی نظیر برای مشتریان به ارمغان بیاورند.
این مجموعه تا کنون توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و سبب رضایت آنها از خدمات و سرویس دهی شود.

ساعت کار

از 9 الی 23

شماره تماس

02122301800

آدرس

تهران، میدان ملت، کوچه علی دوست

بهترین کافه های شرق تهران

کافه امیر شکلات

شعبه الماس این کافه در شرق تهران قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب این شعبه سبب شده تا به یکی از کافه های پرطرفدار و محبوب تبدیل شود.
این کافه ها، به صورت زنجیره ای اداره شده و سایر خدمات در شعب مختلف یکسان بوده.
منوی آنها معمولا انواع کیک های خانگی، نوشیدنی های گرم و سرد مانند دمنوش ها، انواع قهوه های خاص و خوراکی های متنوع را پوشش می دهد. همچنین همگی آنها از مواد اولیه با کیفیت تهیه می شوند که سبب رضایت مشتریان از تجربه خود شده است.
قیمت مناسب، برخورد صمیمانه پرسنل و کارکنان، ارائه سریع سفارشات، محیط ایده آل و مناسب برای جمع های خانوادگی و دوستانه، از دیگر خدمات بی نظیر این مجموعه می باشد که سبب منحصر به فرد بودن کافه امیر شکلات گردیده است.
همچنین، علاقه مندان می توانند جهت مشاهده اطلاعات دیگر شعب به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

شماره تماس

02122958390

آدرس

تهران، انتهای بزرگراه ارتش، بلوار نیروی زمینی، مرکز خرید الماس، طبقه همکف

بهترین کافه های شرق تهران

کافه من و بابام

از دیگر کافه های محبوب و پرطرفدار در شرق تهران کافه من و بابام است.
محیط دنج و فضای گرم و صمیمانه کافه من و بابام، سبب جذب مشتریان بسیاری شده است. دکوراسیون داخلی بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است که سبب دوچندان شدن جذابیت این کافه گردیده.
این کافه می تواند برای جمع های خانوادگی، دوستانه همچنین قرار های کاری یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب باشد.
منوی کافه تشکیل شده از انواع خوراکی ها و نوشیدنی های محبوب و پرطرفدار می باشد که همگی از با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند.

ساعت کار

از 8 الی 23

شماره تماس

09301313110

آدرس

تهران، تهران‌نو، دور فلکه اطلاعات

بهترین کافه های شرق تهران

کافه برزن

کافه برزن در شرق تهران یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک محیط دلنشین و دلپذیر با منوی متنوع و خدماتی با کیفیت هستند.
فضای داخلی این کافه، بسیار زیبا طراحی شده است که همین امر سبب شده تا این مجموعه به یکی از گزینه های ایده آل برای قرار های رسمی و کاری به حساب بیاید.
این کافه به نوعی فضایی است که همگان می توانند در آن تجربه ای متفاوت از قرار های خود داشته باشند.
همچنین، می تواند یکی از بهترین کافه های پایتخت برای برگزاری تولد محسوب شود.
در کنار محیط و منوی کافه، خدمات با کیفیت نیز ارائه میشود. پرسنل این مجموعه با کار خود به خوبی آشنایی دارند و در تلاش هستند تا تجربه ای بی نظیر از حضور در این مکان برای شما به ارمغان بیاورند.

ساعت کار

از 11 الی 22

شماره تماس

02177737592

آدرس

تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان 146 شرقی، شماره 75

بهترین کافه های شرق تهران

کافه کوبابا

منوی این کافه بسیار متنوع و گسترده تشکیل شده است که انواع پیتزا، انواع سالاد، انواع نوشیدنی، قهوه، اسپرسو، چای و دمنوش همچنین انواع ساندویچ و مزه های گرم و سرد را می توانید در این مکان انتخاب و نوش جان کنید.
کافه کوبابا در شرق تهران از لوکس ترین کافه ها در این منطقه محسوب می شود تشکیل شده از دو قسمت سرپوشیده و روباز می باشد که مناسب برای همه فواصل طراحی شده است.
قسمت سرپوشیده این مجموعه بسیار شیک طراحی شده است، که می تواند برای قرار های و رسمی هم مناسب باشد.
همچنین این محیط دنج و دلچسب را در شرق تهران می توانید برای جمع های خانوادگی و دوستانه نیز انتخاب کنید.

ساعت کار

از 12 الی 23

شماره تماس

02126570345

آدرس

تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم

بهترین کافه های شرق تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا