رستوران های شمال شرق تهران

بهترین رستوران های خیابان پاسداران در تهران

تجربه ای بینظیر در شمال شرق تهران

پاسداران، این خیابان تاریخی یکی از معروف ترین و پر جنب و جوش ترین مناطق در شمال شرق تهران است. منطقه ای که به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر، یکی از مهم ترین مناطق در شمال تهران به شمار می آید. که به دلیل وجود مرکز های تجاری، تفریحی و همچنین تنوع فرهنگی و اقتصادی مورد توجه بسیاری از شهروندان و گردشگران قرار دارد. که به یکی از مقصد های محبوب برای همگان تبدیل شده.

این خیابان علاوه بر مراکز فرهنگی و تاریخی، به دلیل وجود رستوران های متنوع و با کیفیتی که هرکدام با سوابق گوناگون مشغول به کار هستند، شناخته می شود. هر یک از این مراکز تمامی تلاش و کوشش خود را به کار گرفته اند تا تجربه ای بی نظیر برای مشتریان فراهم آورند. رستوران هایی که نه تنها غذا های لذیذ ارائه میدهند، بلکه فضایی دلچسب و زیبا و همچنین محیطی جذاب و خاص دارند.

تجربه بهترین رستوران های پاسداران تهران را از دست ندهید، برای کسانی که در جستجوی طعم های لذیذ و تجربه ای بی نظیر هستند رستوران های خیابان پاسدارن به دلیل ارائه غذا های سنتی ایرانی و جهانی با تنوع بالا بهترین گزینه است. در ادامه قصد داریم تا بهترین رستوران های پاسدران تهران را به شما معرفی کنیم.

رستوران لئون پاسداران

رستوران لئون به خاطر موقعیت جغرافیایی مناسب و کیفیت غذایی، خدمات و پرسنل درجه یک و فضایی زیبا به یکی از بهترین رستوران های پاسداران تبدیل شده است. که مناسب برای وقت گذراندن با خانواده و دوستان می باشد.

مدیران این رستوران پی در پی به دنبال جلب رضایت از سوی مشتریان هستند، که این امر سبب شده تا رستوران لئون را به دلیل کیفیت و خدمات برجسته اش بشناسند. منوی این رستوران معمولا تشکیل شده از انواع کباب‌ها، پلوها و پیش‌غذاهای خوشمزه، که همگی با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند. و تجربه ای فراموش نشدنی برای مشتریان رقم میزند.

ساعت کار

از 9 الی 24

شماره تماس

02122791219

آدرس

تهران خیابان پاسداران، نبش خیابان بهستان هشتم، پلاک ۱، ساختمان ابتین طبقه هفتم

بهترین رستوران های خیابان پاسداران در تهران

رستوران جنارو پاسدارن

این رستوران با ارائهٔ منوی متنوع، تلاش دارد تا تجربه‌ای بی نظیر برای مشتریان خود فراهم کند. دکوراسیون داخلی این رستوران ترکیبی از مدرنیته و سنت است و محیط دلنشین و دوستانه ای را ایجاد می‌کند.

منوی این رستوران شامل انواع پاستا، پیتزا، و غذاهای سنتی ایرانی می‌شود. این منو به گونه‌ای طراحی شده است که با تمامی سلایق همخوانی دارد. همچنین، رستوران جنارو به ارائه سرویس‌های ویژه برای مراسمات و دورهمی‌ها نیز معروف است.

ساعت کار

از 8 الی 23:30

شماره تماس

02174052154

آدرس

تهران،خیابان پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خیابان پایدار فرد، نبش کوچه لنکران

بهترین رستوران های خیابان پاسداران در تهران

 رستوران 47 پاسداران

رستوران 47 به عنوان بهترین و از خاص ترین رستوران های پاسداران به شمار می آید. این رستوران به برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف توجه ویژه ای دارد، همچنین مدیران و پرسنل حرفه ای این مجموعه پی در پی در تلاشند، تا با خدمات و رفتار صمیمانه تجربه ای فراموش نشدنی برای مشتریان فراهم کنند. که سبب شده این رستوران به جایگاه ویژه ای در این منطقه دست پیدا کند.

رستوران 47 علاوه بر ارائه غذا های سنتی ایرانی، انواع گوناگونی از سالاد های خارجی را در منوی خود جای داده است. که از میان آنها میتوان به سالاد قفقازی، سالاد سزار با مرغ گریل، سالاد سزار مرغ سوخاری، سالاد خلال سبزیجات، سالاد لبنانی اشاره کرد. علاوه بر این، استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت، اهمیت ویژه‌ای در تهیه غذاها دارد و بر تجربه مشتریان می‌افزاید.

شماره تماس

22859961

آدرس

تهران، خیابان پاسداران، بین بوستان 7 و 8

بهترین رستوران های خیابان پاسداران در تهران

 کافه رستوران آدُر پاسداران

رستوران کافه آدُر، در خیابان پاسداران تهران، یکی از رستوران های محبوب در این منطقه است. این رستوران با طراحی مدرن، و با ارائه منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و جهانی، به یکی از بهترین رستوران های پاسداران تبدیل شده است.

فضای داخلی به طوری طراحی شده که مناسب برای برگزاری مراسمات و ملاقات های دوستانه و وقت گذراندن با خانواده می باشد. این مجموعه یک تجربه فراموش نشدنی و خوشایند غذایی و اجتماعی را برای مشتریان خود رقم می زند.

ساعت کار

از 11 الی 23

شماره تماس

02126253101

آدرس

تهران، خیابان پاسداران، خیابان رز

بهترین رستوران های خیابان پاسداران در تهران

رستوران گیاهی آناندا پاسداران

این رستوران در خیابان پاسداران واقع شده و به‌خاطر منوی متنوع و سالم خود شناخته شده است. طراحی داخلی آن به‌گونه‌ای است که فضایی دلچسب و آرامش‌ بخش را برای مشتریان خود  ایجاد می‌کند.

منوی رستوران آناندا شامل انواع غذاهای گیاهی و گیاهخواری است که با دقت و مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند. این غذاها شامل سالادهای خوشمزه، پاستاهای گیاهی، و غذاهای سنتی ایرانی  هستند. این رستوران با ذکر تمامی ویژگی های گفته شده تبدیل به گزینه ای عالی برای افرادی است که به سبک زندگی گیاهی و سالم اهمیت میدهند.

ساعت کار

از 12 الی 23

شماره تماس

02122556767

آدرس

تهران، پاسداران، بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، جنب مخابرات

بهترین رستوران های خیابان پاسداران در تهران

سخن آخر

در خاطر داشته باشید که هر رستوران داستان خاص خود را دارد و هر تجربه ای که از آنجا کسب میکنید بخشی از خاطرات شما می شود. خیابان پاسداران تهران با طیف وسیعی از رستوران ها و کافه ها محلی را برای ثبت این خاطرات فراهم کرده.

خیابان پاسداران با انتخاب‌های بی‌نظیرش، مکانی مناسب برای خانواده‌ها، دوستان و حتی قرارهای رسمی است.و با تجربه غذا های متنوع و خاص این خاطرات را لذت بخش تر می کند. در این منطقه رستوران متنوعی وجود دارد که هرکدام به نوعی در تلاشند تا به بهترین شکل ممکن به مشتریان خدمات دهند.

این خیابان انتخاب های گسترده ای را پیش روی علاقه مندان به غذا قرار داده. بنابراین اگر به این منطقه سفر کردید، می توانید از این رستوران ها دیدن کنید و با انتخاب یکی از رستوران ها، می توانید طعم های متنوعی را امتحان کنید و لحظاتی به یاد ماندنی بسازید.

البته باید به دنبال رستوران هایی بروید که از نظر محبوبیت و اعتبار در سطح قابل قبولی قرار دارند. ما در اینجا در تلاشیم تا شما بهترین گزینه را برای وقت گذراندن با خانواده و دوستانتان انتخاب کنید.

همچنین ما مطالب دیگری در خصوص معرفی و جزئیات رستوران‌های شمال تهران در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید برای مراسم یا دورهمی بعدی مناسب‌ترین رستوران را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا