تهرانرستوران های شمال تهرانعلامه جنوبی تهران

بهترین رستوران های علامه جنوبی تهران ( 5 رستوران برتر )

محله علامه جنوبی، تهران واقع در منطقه ۲۲ با جذابیت‌های بی‌نظیر و محیطی دلپذیر، یکی از مکان‌های محبوب در دل مردم پایتخت می‌باشد. که به عنوان یکی از مناطق بزرگ و مهم تهران شناخته می‌شود، منطقه‌ای پر تردد در شمال تهران سعادت آباد.
خیابان علامه جنوبی واقع در منطقه ۲ تهران است که از محله مدیریت عبور می‌کند.
این خیابان در نزدیکی خیابان‌های دشت بهشت، ۲۴ متری سعادت آباد و محمدعلی کشاورز قرار گرفته.
این محله مکان مناسبی برای وجود رستوران‌ها و کافه‌ها می‌باشد.
علامه جنوبی، با دسترسی آسان و نزدیکی به مراکز مهم تهران، به یکی از نقاط مهم برای گسترش رستوران و کافه‌های تهران می‌باشد. در این منطقه رستوران‌های متعددی مشغول به فعالیت هستند، رستوران‌هایی که توانسته‌اند نظر مردم و مشتریان را جلب کنند و با ارائه‌ای از منو‌های متنوع از غذا‌های سنتی و بین‌المللی تمام نیاز‌های مشتریان خود را بر طرف و همچنین تمامی سلایق و ذائقه‌ها را پوشش دهد.
علاوه بر تنوع غذایی، رستوران‌های علامه جنوبی به دلیل دکوراسیون و خلق کردن فضایی مدرن و به روز شناخته می‌شود.
و همچنین ارائه امکانات و خدماتی همانند حیاط‌های سرسبز، موسیقی زنده، و خدماتی با کیفیت دیگر برای تکمیل لذت و آرامش مشتریان خود تلاش می‌کنند.
ما در شهرزی قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های این منطقه آشنا کنیم و آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

رستوران ناز بانو

رستوران ناز بانو، مفهوم جدیدی از تجربه غذا خوردن را ارائه می‌دهد. این رستوران با منوی متنوع خود و همچنین خدمات بی‌نظیر و محیطی دنج و آرام توانسته به جایگاه ویژه‌ای دست پیدا کند.
این مکان نه تنها محلی برای صرف غذا می‌باشد بلکه محیطی برای تجربه‌های فراموش نشدنی و به یاد ماندنی است. این رستوران همواره با قرار دادن استفاده از مواد اولیه با کیفیت در اولویت خود، کار را پیش می‌برند. منوی این رستوران تشکیل شده از انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، سالاد‌ها، و دسر‌های خوشمزه و با کیفیت است.

ساعت کار

از 9 الی 23:30

شماره تماس

021 8856 0960

آدرس

تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، نبش کوچه 42، جنب بانک تجارت

بهترین رستوران های علامه جنوبی تهران

رستوران ریحون

اگر برای وقت گذراندن در کنار خانواده، و دوستان یا حتی قرار‌های کاری در جستجوی یک رستوران با محیطی آرام ودنج هستید، ما به شما رستوران ریحون در منطقه علامه جنوبی را پیشنهاد می‌دهیم.
این رستوران با طراحی هرچند ساده‌ای که دارد اما احساس آرامش و راحتی را به مشتریان و مهمانان منتقل می‌کند.
دکور رستوران با نقاشی‌ها و تابلو‌های هنری چیده شده و فضایی خاص و دلنشینی را خلق کرده است.
غذا‌های رستوران ریحون، همانند طراحی داخلی رستوران نیز بی‌نظیر می‌باشد و همگی از مواد اولیه با کیفیت تهیه می‌شوند.
پرسنل و کارکنان این رستوران همواره با خوش رویی و مهربانی به خدمات‌رسانی مشغول‌اند و تمام تلاش و سعی خود را می‌کنند تا مشتریان از صرف غذا لذت ببرند.

ساعت کار

از 11 الی 23

شماره تماس

021 8868 6567

آدرس

تهران، سی و هشتم غربی، علامه طباطبایی جنوبی، چهل و دوم شرقی

بهترین رستوران های علامه جنوبی تهران

رستوران رفتاری

رستوران رفتاری در دل علامه جنوبی واقع شده و دسترسی به این رستوران کار سختی نیست. به لطف موقعیت جغرافیایی مناسب این رستوران در دسترس همگان قرار دارد و مکان مناسبی برای صرف غذا می‌باشد.
رستوران رفتاری با طراحی داخلی شیک و مدرن و همچنین سنتی شناخته شده و معروف است و به عنوان یکی از رستوران‌های محبوب در دل مردم پایتخت جای باز کرده.
منوی این رستوران بسیار گسترده و متنوع طراحی شده منویی که همه غذا‌های آن از کیفیت بالا و طعم بی‌نظیری برخوردارند.
کباب‌های ایرانی، غذا‌های بین‌المللی، سالاد‌ها و دسر‌ها، همچنین رستوران رفتاری برای افرادی که به دنبال غذا‌های گیاهی هستند، منوی ویژ‌های ارائه می‌دهد. رستوران رفتاری با ارائه خدمات با کیفیت و غذا‌های خوشمزه به یکی از مکان های‌ایده‌آل برای صرف غذا تبدیل شده.

ساعت کار

از 12 الی 22:30

شماره تماس

021 8868 7751

آدرس

تهران، انتهای خیابان علامه جنوبی، مرکز تجاری طوس، طبقه هشتم

بهترین رستوران های علامه جنوبی تهران

رستوران بهار نارنج

از دیگر مکان‌های محبوب در این منطقه می‌توان به جگر سرای بهار نارنج اشاره کرد، که با تهیه طیف گسترده‌ای از غذا‌ها به ویژه جگر گوسفند و جگر گوساله به شهرت رسیده است. همچنین، علاوه بر جگر این رستوران انواع دیگری از غذا‌های سنتی را ارائه می‌دهد. مانند کباب، کباب چنجه، و خوراک‌هایی که به صورت روزانه تهیه می‌شوند.
این جگر سرا واقع در خیابان علامه جنوبی با فضای دلنشین و دکور زیبای خود، گردشگران و مهمانان زیادی را به خود جذب کرده و به عنوان محلی برای دورهمی‌های دوستانه و جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است.
از دیگر ویژگی‌های این جگر سرا میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات‌رسانی و طعم غذا می‌باشد، که نشان دهنده تلاش مدیران و پرسنل این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان و مهمانان است. که به شکل حرفه‌ای و به بهترین نحو در حال خدمات‌رسانی به مشتریان هستند.

ساعت کار

از 11:30 الی 23:45

شماره تماس

09123490901

آدرس

تهران، علامه جنوبی، خیابان بیست و ششم شرقی

بهترین رستوران های علامه جنوبی تهران

رستوران پیله

رستوران پیله از دیگر رستوران‌های پرطرفدار در علامه جنوبی است. این رستوران با طراحی مدرن ومحیطی لذت بخش مناسب برای دورهمی‌ها وجمع‌های دوستانه می‌باشد. این رستوران، با طراحی معماری خاص خود و ارائه منویی گسترده به محلی محبوب برای علاقمه‌مندان به غذا شناخته می‌شود. منوی رستوران پیله، تشکیل شده از انواع غذا‌های ایرانی سنتی و جهانی است.
این رستوران که با تأکید بر استفاده از مواد اولیه تازه و سالم، کار خود پیش می‌برد توانسته نظر انبوهی از مشتریان خود را جلب کند. اگر به این منطقه سفری پیش رو داشتید، تجربه یک وعده غذایی خوشمزه را در این رستوران از دست ندهید.

ساعت کار

از 11:30 الی 23:30

شماره تماس

021 8612 8280

آدرس

تهران، خیابان 26، نبش علامه جنوبی

بهترین رستوران های علامه جنوبی تهران

سخن آخر

علامه جنوبی، به دلیل موقعیت جغرافی مناسب و نزدیکی به مراکز مهم فرهنگی و تفریحی و همچنین دانشگاه‌ها از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. که میزبان کافه‌ها و رستوران‌های متعددی نیز می‌باشد. این خیابان نه تنها به تأمین نیاز‌های روزمره شهروندان کمک می‌کند، بلکه به عنوان محلی برای تبادل فرهنگی و اجتماعی شناخته می‌شود.رستوران‌های علامه جنوبی، نقش مهمی در فرهنگ غذایی و سنت‌های محلی دارند. ارائه کیفیت بالا از خدمات‌رسانی، پرسنل و کارکنان ممتاز، تهیه غذا‌های خوش عطر و طعم، و همچنین خلق محیط و فضا‌های دلنشین، این رستوران‌ها را به مکان‌هایی محبوب در این منطقه تبدیل کرده است.
اگر به تهران سفر می‌کنید یا محل سکونت شما در همین نزیکی قرار دارد، حتماً به منطقه علامه جنوبی سر بزنید. و از این تجربه دلچسب و ماندگار غافل نشوید. که نه تنها از طعم بی‌نظیر غذا‌های این منطقه لذت خواهید برد بلکه در کنار خانواده و دوستانتان لحظات خوشی در ذهن و خاطر شما ثبت می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا