تهرانشیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

شیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران (5 رستوران برتر )

تهران، از کلان شهر‌های خاورمیانه پایتخت ایران، و از بزرگترین و شلوغ‌ترین شهر‌ها، که نه تنها به دلیل فرهنگ پررنگ خود مشهور و شناخته شده است، بلکه به عنوان یکی از مراکز مهم اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌آید. این کلان شهر مشهور قطعاً دارای امکاناتی ویژه و منحصر به فرد می‌باشد. و برای گذراندن یک روز به یاد ماندنی و خاطر‌انگیز برای تفریح در کنار دوستان و خانواده مقصدی محبوب است.
از امکانات برجسته تهران که در دهه‌های اخیر به شدت رونق یافته صنعت رستوران داری، و به وجود آمدن رستوران‌های شیک و لاکچری در این کلان شهر پر جنب و جوش است. رستوران‌هایی که نه تنها برای صرف یک وعده غذایی مناسب می‌باشند، بلکه به عنوان مکان‌های فرهنگی و هنری، نیز شناخته می‌شوند. اگر از شلوغی‌های این کلان شهر عظیم خسته شده‌اید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران‌های لاکچری و شیک تهران بزنید این مکان‌ها برای افرادی که به دنبال استراحت و لذت از طعم‌های متنوع غذا هستند بسیار مناسب است. رستوران‌هایی که با طراحی محیط‌هایی لاکچری و دکوراسیونی دلنشین پذیرای مهمانان و مشتریان خود هستند. از فضای جذاب این رستوران‌ها که بگذریم به میزان کیفیت خدمات‌رسانی و حرفه‌ای بودن پرسنل آموزش دیده آن‌ها بر می‌خوریم. مدیران و پرسنل این رستوران‌ها با به کار‌گیری تمام تلاش خود سعی دارند تا خاطره‌ای خوش را در ذهن شما از حضور در این مجموعه به ثبت برسانند. و علاوه بر ارائه غذا‌هایی با کیفیت تماماً گرم و صمیمی در خدمت مهمانان هستند تا آن‌ها را راهنمایی کنند.

ما در شهرزی قصد داریم تا رستوران های شیک و لاکچری تهران را به شما معرفی کنیم.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد، از بهترین رستوران‌های تهران در غرب این کلان شهر می‌باشد. که در طبقه ششم برج میلاد و در ارتفاع ۲۷۶ متری واقع شده است. چرخش رستوران به آرامی صورت می‌گیرد و همچنین این رستوران با محیطی لاکچری و دکوراسیون مدرنی که دارد بسیار شناخته شده و مشهور می‌باشد.
طراحی داخلی رستوران با نقش و نگار‌هایی از شاهنامه مزین شده که جذابیت خاصی را به محیط بخشیده.
این رستوران همواره سعی کرده است تا تهیه و ارائه غذای با کیفیت را اولویت کار خود قرار دهد و همین امر سبب شده تا این رستوران به یکی از رستوران‌های پرطرفدار تهران تبدیل شود. رستوران گردان برج میلاد محیطی بسیار مناسب برای قرار‌های کاری، دورهمی و جمع‌های دوستانه و خانوادگی است. چشم انداز زیبا در کنار صرف غذا بسیار آرامش بخش و هیجان‌انگیز بوده.
منوی وسیع این رستوران تشکیل شده از بوفه آزاد غذا‌های ایرانی، جهانی و بین‌المللی و همچنین سنتی است که به ۴ دسته کلی تقسیم می‌شوند: بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی که همگی با دقت بالا و سلیقه طراحی شده است. پرسنل این رستوران از لحظه ورود تا لحظه خروج به بهترین نحو به مشتریان و مهمانان خدمات‌رسانی می‌کنند و احساس راحتی و مهمان نوازی را به به مشتریان انتقال می‌دهند.

ساعت کار

از 7:30 الی 22:30

شماره تماس

021 8862 0358

آدرس

تهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد، طبقه ششم برج میلاد

شیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

رستوران ارکیده

اگر در جستجوی مکانی برای قرار‌های کاری، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه هستید، رستوران ارکیده را هم در بین گزینه‌های خود قرار دهید. چرا که این رستوران با استفاده از رنگ‌های گرم و مصالح چوبی فضایی لاکچری و لوکسی را خلق کرده که لذت صرف غذا در این مکان را دوچندان می‌کند. همچنین استفاده از نورپردازی ملایم و چیدمان مبلمان به جذابیت‌های این مکان افزوده است. ارکیده با ارائه انواع مختلفی از غذا‌های ایرانی و جهانی سعی دارد تا همه سلایق را راضی نگه دارد. غذا‌های سنتی مانند کباب، فسنجون و غذا‌های جهانی مانند پاستا و استیک را در منوی خود پوشش می‌دهد.
در این رستوران تمامی پرسنل با برخوردی گرم و صمیمی مشغول خدمت‌رسانی به مشتریان و مهمانان هستند، و سعی دارند تا به بهترین شکل این کار را انجام دهند.

ساعت کار

از 11:30 الی 24

شماره تماس

021 4022 0390

آدرس

تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع تجاری شمیران سنتر، طبقه ۱۰

 

شیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

رستوران ربلان

رستوران ربلان قابلیت ثبت کردن یک تجربه خوب از رستوران گردی را در ذهن و خاطر شما دارد.
این رستوران لوکس و لاکچری واقع در منطقه تجریش، و با موقعیت جغرافیایی در دسترس آماده پذیرایی و خدمات‌رسانی از مهمانان و مشتریان خود است.
طراحی رستوران ربلان ترکیبی از سنت و مد روز است که محیطی مناسب برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی فراهم کرده است.
منوی ربلان بسیار گسترده و متنوع است و گزینه‌های مختلفی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. همچنین این رستوران گزینه‌هایی هم برای علاقه‌مندان به غذا‌های گیاهی و رژیمی قرار داده است.

ساعت کار

از 9:30 الی 24

شماره تماس

021 24512

آدرس

تهران، تجریش، مرکز خرید تندیس، طبقه 7

شیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

رستوران لیدوما

این رستوران شیک و لاکچری واقع در شهرک غرب تهران در آخرین طبقه مرکز خرید لیدوما یکی از خاص‌ترین و لاکچری‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌آید.
رستوران لیدوما در کنار حفظ آرامش و راحتی مشتریان و مهمانان، تالار‌های بزرگ به همراه نورپردازی حرفه‌ای، محیطی دلنشین طراحی کرده که قادر است تجربه‌ای به یادماندنی برای مشتریان رقم بزند.
منوی رستوران لیدوما بسیار گسترده و متنوع است که شمال انواع غذا‌های ایرانی و بین‌المللی می‌شود.
این رستوران با تهیه و ارائه غذا‌های با کیفیت و خوشمزه به خوبی توانسته پاسخگوی خواسته‌های مشتریان باشد و نظر آن‌ها را جلب کند. این رستوران به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه‌ای خوشایند در میان دیگر رستوران‌های تهران تبدیل شده است.

ساعت کار

از 10 الی 24

شماره تماس

021 8609 0891

آدرس

تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، مرکز خرید لیدوما

شیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

رستوران شاندیز

از دیگر رستوان‌های لاکچری تهران، رستوران شاندیز است. رستورانی بزرگ با دکوراسیون مدرن و مجلل که پذیرای مشتریان و مهمانان است. رستوران شاندیز جردن دارای دو سالن عمومی و وی آی پی می‌باشد که هرکدام از این سالن‌ها سبک معماری مخصوص به خود را دارند. رستوران شاندیز فعالیت خود از دهه ۷۰ شروع کرده، و در طی گذر زمان و با افزایش شهرت این رستوران مدیران تصمیم به گسترش منوی خود گرفتند و غذا‌های متنوعی از غذا‌های ایرانی و جهانی را ارائه می‌دهند.
این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شمال تهران به شمار می‌آید. این رستوران لاکچری که در خیابان جردن تهران قرار دارد به دلایلی از جمله وجود مراکز مهم تجاری و اداری، دسترسی آسان به این رستوران را هم فراهم کرده.
این رستوران به دلیل کیفیت خوب غذا و خدمات خود، مشتریان زیادی را جذب کرده و به عنوان یکی از مقصد‌های محبوب برای مردم پایتخت به شمار می‌رود.
اگر به این منطقه سفری پیش رو داشتید تجربه صرف غذا را در این رستوران از دست ندهید.

ساعت کار

از 11:30 الی 16 و 19 الی 23

شماره تماس

02122054848

آدرس

تهران، نلسون ماندلا (جردن)، صبا غربی

شیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

سخن آخر

تهران به عنوان پایتخت ایران، و از کلان شهر‌های خاورمیانه بستر مناسبی برای ظهور رستوران لاکچری و لوکس می‌باشد.
رستوران‌هایی که نه فقط برای صرف غذا، بلکه مکانی برای تجربه، و یادگیری هستند. این مکان‌های لاکچری می‌توانند پاسخگوی نیاز افراد به تجربه‌های خاص و فراموش نشدنی باشند. همچنین محل مناسبی برای برگزاری مجلس‌های رسمی و خصوصی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا