تهرانرستوران های تجریشرستوران های شمال تهران

بهترین رستوران های تجریش تهران ( 6 رستوران برتر )

تجریش، یکی از منطقه های تاریخی تهران است که نه تنها به دلیل طبیعت سرسبز و زندگی پر جنب و جوش شناخته می شود.
بلکه به دلیل تنوع بی نظیر رستوران ها و کافه ها نیز معروف است. موقعیت جغرافیایی مناسب این منطقه سبب شده تا مکان مناسبی برای ظهور رستوران های متعدد باشد.

رستوران های تجریش با گزینه های غذایی متنوع، از غذاهای سنتی ایرانی تا جهانی، همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا سلیقه و ذائقه های مختلف را راضی کنند. همچنین موفق به ایجاد فضایی پویا و پر جنب و جوش شده اند. به همین دلیل، تجریش به یکی از محله های محبوب برای گردشگران به شمار می رود.

علاوه بر این، کیفیت خدمات رسانی در رستوران های تجریش به یک فاکتور کلیدی در جلب نظر مشتریان تبدیل شده است. این رستوران ها همواره با به کارگیری پرسنل حرفه ای و ممتاز، سعی داشته اند تجربه ای خوشایند برای مشتریان خود به ثبت برسانند.
ما در شهرزی قصد داریم در ادامه شمار را با بهترین رستوران های این منطقه آشنا کنیم.

رستوران روحی

رستوران روحی، در سال های اخیر به یکی از رستوران های محبوب برای صرف غذا تبدیل شده است.
هدف اصلی تاسیس این رستوران، ارائه غذاهای با کیفیت محلی در تهران بوده است. رستوران روحی که به دست خانواده روحی مدیریت می شود، با خلق فضای داخلی مدرن و جذاب مشتریان را به خود جذب می کند.

منوی رستوران روحی تشکیل شده از انواع غذاهای ایرانی مانند کباب ها، خورشت ها، و همچنین سالادها و دسرها می باشد. همچنین این رستوران توجه ویژه ای به مابقی ذائقه ها داشته، و غذاهای گیاهی هم در منوی خود پوشش می دهد.

ساعت کار

از 12 الی 24

شماره تماس

02122708883

آدرس

تهران، تجریش، خیابان غلام جعفری

بهترین رستوران های تجریش تهران

رستوران فلوت

رستوران فلوت، به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی آسان به آن، به عنوان یک رستوران محبوب در تجریش برای صرف غذا شناخته می شود. رستوران فلوت با ارائه خدمات متنوع، بخش مهمی از تجربه مشتریان را تامین می کند.

پرسنل این رستوران با خوش روی و صمیمیت در حال خدمات رسانی به مشتریان هستند و همه تلاش خود را به کار گرفتند تا مشتریان را از خدمات دهی این رستوران راضی نگه دارند.

اگر به دنبال یک دست پخت خوب و فضای دلنشینی هستید با خیال راحت میتوانید به رستوران فلوت بروید و از طعم غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرید.
غذاهای ارائه شده در رستوران فلوت، شامل انواع کباب ها، خورشت ها و دسر های ایرانی است که با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می شوند.

ساعت کار

از 7 الی 23

شماره تماس

02122711270

آدرس

تهران، تجریش، خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهرداری

بهترین رستوران های تجریش تهران

رستوران اردک آبی

رستوران اردک آبی، از معروف ترین رستوران ها در منطقه تجریش تهران است. این رستوران به دلیل فضای دلنشین، دکوراسیون مدرن و منوی گسترده توجه بسیاری از علاقه مندان به غذا را به خود جلب کرده است.

رستوران اردک آبی، با طراحی داخلی مخصوص به خود محیطی آرامش بخش و مناسب برای صرف غذا با خانواده و دوستان فراهم کرده است.
این رستوران به صورت ویژه به تهیه غذاهای ایرانی سنتی و فرنگی پرداخته، بنابراین گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان به شمار می آید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای خوشمزه، سالادها و دسرهاست که با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می شوند.

ساعت کار

از 7 الی 24

شماره تماس

02122730049

آدرس

تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه اول

بهترین رستوران های تجریش تهران

رستوران بطوطه

رستوران ابن بطوطه، فقط مکانی برای صرف غذا نیست، بلکه محلی است برای دورهمی، تبادلات اجتماعی، و تجربه های جدید است. منوی گسترده وخدمات عالی سبب شده تا این رستوران به یکی از انتخاب های اول تهرانی ها و گردشگران تبدیل شود.

وجود باغ و فضای باز به مشتریان این امکان را می دهد تا از هوای تازه و منظره های زیبا بهره مند شوند. همچنین، فضای داخلی رستوران ترکیبی از سنت و مد روز می باشد که محیط دلنشینی را خلق کرده است.
منوی این رستوران از غذاهای سنتی ایرانی تا جهانی تشکیل شده است، که می تواند پاسخگوی همه سلایق باشد.

ساعت کار

از 12 الی 24

شماره تماس

02126855560

آدرس

تهران، تجریش، فناخسرو، نبش سیاوش، پلاک 28

بهترین رستوران های تجریش تهران

رستوران ربلان

رستوران ربلان قابلیت ثبت کردن یک تجربه خوب از رستوران گردی را در ذهن و خاطر شما دارد.
این رستوران لوکس و لاکچری واقع در منطقه تجریش، و با موقعیت جغرافیایی در دسترس آماده پذیرایی و خدمات‌رسانی از مهمانان و مشتریان خود است.
طراحی رستوران ربلان ترکیبی از سنت و مد روز است که محیطی مناسب برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی فراهم کرده است.
منوی ربلان بسیار گسترده و متنوع است و گزینه‌های مختلفی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. همچنین این رستوران گزینه‌هایی هم برای علاقه‌مندان به غذا‌های گیاهی و رژیمی قرار داده است.

ساعت کار

از 9:30 الی 24

شماره تماس

021 24512

آدرس

تهران، تجریش، مرکز خرید تندیس، طبقه 7

شیک ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

رستوران میزگرد

رستوران میزگرد، در قلب تجریش قرار دارد. این رستوران با دکوراسیون زیبا و نورپردازی جذاب، فضایی آرام بخش برای مشتریان فراهم کرده است. و تجربه ای لذت بخش برای آنها رقم می زند.

همچنین، این رستوران با وجود مکان مناسب، برای برگزاری مراسم های مختلف هم مناسب است.
منوی میزگرد ترکیبی از غذاهای سنتی و مدرن ایرانی و بین المللی است. از کباب های لذیذ گرفته تا خورشت ها و سالاد، دسرهای خاص، از دیگر ویژگی های رستوران میز گرد استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت است که طعم بی نظیری را به غذاها می بخشد.

ساعت کار

از 11 الی 23

شماره تماس

021 2222 1095

آدرس

تهران، تجریش، خیابان دربند، میدان دربند، جنب بانک ملی، پلاک 161

بهترین رستوران های تجریش تهران

سخن آخر

تجریش، با رستوران‌های متنوع و باکیفیت خود، نه تنها به عنوان یک قطب گرشگری در تهران شناخته شده است، بلکه به یکی از مقصد های اصلی گردشگران و دوستداران غذا تبدیل شده است. شناخت و معرفی این رستوران‌ها می‌تواند به افزایش گردشگری و توسعه اقتصادی منطقه کمک کند. بنابراین، پیشنهاد ما به تمامی دوستداران غذا اعتماد کردن به این رستوران هاست و اگر به این منطقه سفری داشتید از این رستوران ها غافل نشوید.

همچنین ما در شهرزی بهترین کافه های تجریش را هم معرفی کرده ایم تا در سفر بعدی تان به این منطقه بتوانید بهترین مکان را برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا