تهرانبهترین رستوران های تهرانرستوران

بهترین رستوران های ستارخان تهران (9 رستوران برتر)

از محله های مشهور و پر جنب و جوش تهران، محله ستارخان است که به دلیل تنوع فرهنگی، تاریخی و اجتماعی خود، در سال های اخیر توجه بسیاری از مردم پایتخت را به سمت خود برده. که در آن سنت با مدیترانه ترکیب شده اند.
خیابان های پر جنب و جوش در این محله یک بهشت غذا هستند، رستوران های ستارخان نشان دهنده دنیای کوچکی از آشپزی ایران است. انتخاب یک رستوران خوب تنها بر اساس کیفیت طعم غذا نیست، بلکه بر اساس تجربه ای است که ارائه می دهند.
رستوران های منطقه ستارخان، از همه نظر می توانند خدمات کاملی را ارائه دهند و لذت شما را تکمیل کنند.
همچنین بسیاری از این رستوران ها با ارائه منوهای ویژه و تخفیف های فصلی، تلاش می کنند تا تجربه ای فراموش نشدنی برای مشتریان خود ثبت کنند.
بنابراین، ستارخان نه تنها محلی برای تفریح و خرید است، بلکه یکی از مقصد های محبوب برای لذت بردن از غذاهای اصیل و سنتی ایرانی تا جهانی به شمار میرود.
ما در شهرزی قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های این منطقه آشنا کنیم.

رستوران نشاط

رستوران نشاط، در خیابان ستارخان واقع شده است که یکی از محله های اصلی و پرتردد تهران به شمار می آید.
این موقعیت جغرافیایی مناسب باعث شده تا این رستوران به راحتی در دسترس همگان قرار گیرد. نزدیکی به ایستگاه های مترو و اتوبوس، امکان رفت و آمد آسان به این مکان را فراهم کرده و این ویژگی یکی از عواملی است که موجب افزایش محبوبیت رستوران نشاط شده است.
فضای داخلی رستوران نشاط با طراحی مدرن و جذاب خود، تاثیر زیادی بر تجربه مشتریان می گذارد.
دکوراسیون به خوبی ترکیب هایی از عناصر سنتی ایرانی و مد را به نمایش می گذارد. استفاده از نورپردازی مناسب، چیدمان مبلمان راحت حس آرامش و راحتی را برای مشتریان فراهم می کند.
این رستوران با ارائه غذاهای ایرانی و جهانی، و همچنین نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ، تجربه ای کامل و دلچسب برای مهمانان خود به ارمغان می اورد.

ساعت کاری

از 12 الی 23

شماره تماس

02166904649

آدرس

تهران، ابتدای خیابان ستارخان، نبش کوچه محمدی

بهترین رستوران های ستارخان تهران

رستوران باغ فردوس

رستوران های سنتی به عنوان بخشی از فرهنگ غذایی هر کشوری شناخته می شود.
رستوران سنتی باغ فردوس در ستارخان تهران یکی از رستوران های محبوب برای کسانی است که علاقه مند به غذای سنتی هستند.
هدف اولیه تاسیس این رستوران ارائه غذاهای سنتی ایرانی با حداکثر کیفیت بوده است. که تا کنون هم ادامه دار بوده.
فضای رستوران به گونه ای طراحی شده است که مشتریان احساس ورود به یک باغ زیبا را می دهد.
دیوارهای این رستوران با نقاشی های سنتی مزین شده است و نورپردازی ملایم و دلنشین جذابیت بیشتری را به این مکان بخشیده.
منوی رستوران باغ فردوس شامل طیف گسترده ای از غذاهای سنتی ایرانی است که همگی با مواد اولیه با کیفیت تهیه می شوند.
غذاهای سنتی مانند انواع کباب و غذاهای سنتی محلی مانند قیمه، دیزی.
رستوران باغ فردوس علاوه بر سرو غذاهای اصلی دسرهای خوشمزه ای را هم ارائه می دهد که تجربه ای کامل از یک وعده غذایی را فراهم آورد.

ساعت کار

از 11 :30 الی 23:30

شماره تماس

021 6652 3563

آدرس

تهران، ستارخان، روبروی باقرخان، پلاک 170

بهترین رستوران های ستارخان تهران

رستوران آویژه

رستوران آویژه در دل ستارخان تهران، محبوبیت بسیاری در این منطقه پیدا کرده است.
رستوران آویژه در ستارخان تهران چیزی فراتر از یک رستوران غذاخوری می باشد. آویژه با تعهد به اصالت، توجه به جزئیات در ارائه غذاها و خلق محیطی دلنشین به یکی از رستوران های برتر در این منطقه تبدیل شده است. فضایی آرام و دوستانه رستوران سبب شده تا آویژه محل مناسبی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه یا حتی قرار های کاری باشد.
منوی رستوران آویژه غذاهای متنوعی را ارائه می دهد. که دوستداران غذا را شگفت زده می کند.
از انواع کباب ها گرفته تا غذاهای خوش طعم محلی و سنتی که همگی با دقت و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و سالم تهیه می شوند.
پرسنل و مدیران این رستوران همواره در تلاش هستند تا به بهترین نحو خدمات رسانی را انجام داده و تجربه ای خوشایند از حضور مهمانان در این مکان در خاطر آنها ثبت شود.

ساعت کار

از 8 الی 24

شماره تماس

021 4400 4096

آدرس

تهران، محله فردوس، بلوار فردوس، بین سلیمی و قبادی

بهترین رستوران های ستارخان تهران

رستوران لاپلو دیگی

رستوران لاپلو دیگی، در ستارخان واقع شده است. این رستوران با هدف فراهم کردن فرصتی برای مشتریانبرای لذت بردن از طعم غذاهای سنتی تاسیس شده است. فضای رستوران لاپلو دیگی با ترکیبی از سبک سنتی و مدرن ساخته شده است. نورپردازی ملایم و گوشه های دنج مشتریان را به استراحت و لذت بردن از غذا دعوت می کند.
منوی رستوران لاپلودیگی بسیار متنوع و گسترده است، که هم غذاهای ایرانی را پوشش می دهد و هم بین المللی را.
این رستوران توجه ویژه ای به مواد اولیه تازه دارد و همه غذاهای منوی خود از مواد های اولیه تازه و ارگانیک تهیه می کند.
خدمات مشتری در رستوران لاپلو دیگی از اهمیت ویژه برخوردار است. کارکنان با برخورد محترمانه و حرفه ای خود، سعی دارند تا به بهترین نحو ممکن از مهمانان پذیرایی کنند.

ساعت کار

از 12 الی 24

شماره تماس

021 4423 5966

آدرس

تهران، ستارخان، خیابان صیامی، پلاک23

بهترین رستوران های ستارخان تهران

رستوران باران

رستوران باران در ستارخان تهران با ارائه یک تجربه غذایی کم نظیر، خدمات عالی و فضایی دلنشین، به یکی از مقصد های محبوب برای علاقه مندان به غذا تبدیل شده است. این رستوران نه تنها به عنوان یک محل برای صرف غذا، بلکه به عنوان مکانی برای تبادلات اجتماعی و فرهنگی شناخته می شود. منوی رستوران باران شامل غذاهای متنوعی است که نشان دهنده حفظ سنت ایران و ایرانی می باشد. از انواع کباب های کلاسیک گرفته تا گزینه های گیاهی که همگی از مواد اولیه با کیفیت و آشپزی سالم تهیه شده اند.
این رستوران در یکی از مناطق پر رفت و آمد تهران، یعنی ستارخان قرار دارد. این منطقه به دلیل دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و نزدیکی به ایستگاه های مترو و اتوبوس، یکی از مقصد های محبوب برای خانواده ها و جوانان به شمار می رود.
از آنجا که ستارخان به عنوان یکی از خیابان اصلی تهران شناخته می شود، رستوران باران به راحتی برای مشتریان قابل دسترسی است و این ویژگی به محبوبیت این رستوران افزوده است.

ساعت کار

از 10:30 الی 24

شماره تماس

021 6655 5727

آدرس

تهران، ستارخان، نرسیده به حبیب اله، نبش کوچه دهقان، پلاک 3

رستوران باران

رستوران مراکشی حریرا

رستوران مراکشی حریرا دارای منو متنوع و دیزاین خاص به خودش با رنگ های شاد می باشد. این رستوران دارای موسیقی زنده، سرویس قلیان و پارکینگ اختصاصی است که باید هزینه آن را به صورت مجزا پرداخت کنید.
منو این رستوران شامل غذاهای مراکشی،دسر، سالاد، پیش غذا، سینی های حریرا، برگر، پیتزا، استیک، منو کافی شاپ، انواع غذاهای ایرانی، و… است که با کیفیت و حجم مطلوب در محیطی گرم و دوست داشتنی با پرسنل خوش برخورد سرو می شود.

آدرس

تهران، صادقیه، ستارخان، خیابان خسروی شمالی، جنوبی ورودی تره بار، ساختمان مادر

شماره تماس

02188373615

رستوران مراکشی حریرا

سفره خانه سنتی صاحبدلان

سفره خانه صاحبدلان یکی از بهترین رستوران های محدوده ستارخان است. این سفره خانه دارای محیطی دنج، اینترنت، ظرفیت 100 نفر، پرسنل حرفه ای، سرویس قلیان، محیطی مناسب برای پارک، مواد اولیه مرغوب برای طبخ غذاها و موسیقی زنده می باشد.
منو این رستوران شامل انواع خوراک، خوراک دریایی و فرنگی، انواع غذا با گوشت بره، پیش غذا، دسر و منو کافی شاپ می باشد در محیطی دنج و دوست داشتنی است که می توانید کنار عزیزان خود لحظات خوبی را در این سفره خانه برای خود رقم بزنید.

ساعت کار

از 8 صبح الی 23:41

آدرس

تهران، ستارخان، روبروی برق آلستوم، پلاک 706

شماره تماس

02144211149

سفره خانه سنتی صاحبدلان

پیتزا بولکی

کافه و فست فود بولکی دارای منو متنوع از غذاهای فست فودی با کیفیت بالا و محیطی صمیمی و دوست داشتنی است. این فست فودی غذاهای خوش طعمی برای مشتریان خود سرو می کند که این را می توان از کامنت های کاربران در اینترنت نیز متوجه شد.
منو پیتزا بولکی شامل پیش غذا، برگر، سالاد، ساندویچ، سوخاری، پیتزا، چای و دمنوش، شیک، قهوه، کیک، روز و بستنی میوه ای اسکوپی+ می باشد که توسط پرسنل خبره این رستوران در جوی دوستانه و گرم با کیفیتی مطلوب سرو می شود.

ساعت کار

از 8:30 صبح الی 24

آدرس

تهران، صادقیه، مرکز خرید آپادانا، درب شرقی

شماره تماس

02144236612-14

پیتزا بولکی

پیتزا شیلا (ستارخان)

پیتزا شیلا دارای شعب متعددی در تهران می باشد. این رستوران از فست فودی های شناخته شده تهران است که در شعب خود فضای نشستن برای صرف سفارش شما نیز مهیا کرده است، که شعبه ستارخان از این موضوع مستثنی نیست!
منو این شعبه از پیتزا شیلا شامل کمبو، پاسترونی، پیتزا، استرامبولی، ساندویچ، سوخاری، برگر، سالاد و پیش غذا می باشد که مانند سایر شعبه ها دارای طعم و کیفیت خوبی هستند و در محیطی مرتب توسط پرسنل مجرب برای مشتریان سرو می شوند.

ساعت کار

از 11 تا 23:59

آدرس

تهران، خیابان ستارخان، بین کوچه خلخال و کاج، پلاک 79

شماره تماس

02166535661 – 02166566369 – 02166535991 – 02166421374

پیتزا شیلا

اگرچه ستارخان از محله های شلوغ تهران محسوب می شود، اما نمی توان گفت این ازدحام آزاردهنده و غیر قابل تحمل است. این محله دارای خیابان های دنج و خلوت نیز می باشد که می توانند نقاط خوبی برای زندگی باشند، زیرا زندگی در ستارخان موقعیت جغرافیایی خوبی از شهر به شما دهد به دلیل دسترسی خوب به مرکز شهر و خیابان های مهم اطراف آن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا