تهرانبام لند تهران

بهترین صبحانه در باملند تهران ( 8 مورد برتر )

صبحانه، که به عنوان یک وعده غذایی مهم به شمار می رود. این وعده غذایی مهم تاثیر بسزایی روی سلامت و عملکرد سیستم بدن دارد، از این رو صبحانه از اهمیت ویژه ای برای مردم برخوردار است، و سبب شده تا رستوران و کافه های متعددی هم به این وعده غذایی مهم توجه داشته باشند.
ما در شهرزی قصد داریم تا به بررسی ویژگی های بهترین صبحانه های موجود در باملند بپردازیم. و بهترین آنها را در اختیار شما قرار دهیم.

کافه شمرون

کافه شمرون، یکی از مکان های محبوب در این منطقه می باشد.
که به دلیل محیط دلنشین و فضای دلچسب خود احساس آرامش را به راحتی به مشتریان منتقل می کند.
این کافه منوی گسترده و متنوعی برای صرف صبحانه دارد، که شامل گزینه های مختلفی برای انتخاب می باشد. همچنین، این کافه از انواع نوشیدنی های گرم و سرد از جمله قهوه های متنوع و دمنوش های گیاهی را در منوی خود پوشش می دهد.

ساعت کار

از 10 الی 22

شماره تماس

021 4044 7341

آدرس

تهران، دریاچه خلیج فارس، باملند، بلوک B2

بهترین صبحانه در باملند تهران

کافه رستوران رولینجا

این کافه رستوران دنج در گوشه از تهران بزرگ قرار گرفته است. که با توجه به موقیت مکانی مناسب در باملند، به راحتی دسترسی به این رستوران فراهم شده است.
منوی صبحانه این رستوران شامل انواع غذاهای گرم و سرد و همچنین نوشیدنی های متنوع می باشد. این رستوران هر ذائقه و سلیقه ای را در منوی خود پوشش می دهد.

ساعت کار

از 8 الی 24

شماره تماس

021 4044 7204

آدرس

تهران، بام لند، بلوک C، طبقه دوم

بهترین صبحانه در باملند تهران

کافه امضا

کافه امضا چیزی فراتر از یک کافه معمولی می باشد. این کافه، با محیط دلنشین و ارائه بهترین خدمات تجربه ای به یاد ماندنی از صرف یک صبحانه را در ذهن مشتریان و مهمانان ثبت می کند. منوی گسترده و متنوع این رستوران، برای هر سبک و سلیقه ای چیزی منحصر به فرد را ارائه می دهد. که همگی آنها با دقت تمام و با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند.

ساعت کار

از 9 الی 24

شماره تماس

02174052326

آدرس

تهران، بزرگراه همت غرب، دریاچه چیتگر، میدان موج، مجتمع باملند، بلوک C3

بهترین صبحانه در باملند تهران

سین کافه

کافه سین در باملند یکی از مکان های مدرن تفریحی شناخته می شود.
این کافه مجموعه از طعم های لذیذ و به یادماندنی را در منوی صبحانه خود جای داده است، از انواع نوشیدنی های گرم و سرد گرفته، تا انواع لقمه صبحانه، و انواع بستنی و دسر های لذیذ
این کافه با ارائه این گزینه های متنوع و خلق محیطی دلپذیر موفق شده تا به یکی از رستوران های محبوب در این منطقه شناخته شود.

ساعت کار

از 7 الی 1

شماره تماس

02140447314

آدرس

تهران، انتهای بزرگراه همت غرب، خروجی دریاچه‌ چیتگر، میدان موج، بلوار موج، بلوار صدف، مجتمع تجاری بام لند، بلوک C

بهترین صبحانه در باملند تهران

کافه رستوران کرد ونوشک

این کافه رستوران در باملند ترکیب بی نظیری از خدمات با کیفیت، منوی متنوع، پرسنل و کارکنان حرفه ای و همچنین محیط زیبا و دلنشین را ارائه می دهد.
منوی صبحانه این رستوران بسیار متنوع بوده و تجربه دلنشینی را از صرف صبحانه فراهم میکند. از گزینه های موجود در منوی صبحانه این کافه رستوران می توان به املت کنگر، آش عباسعلی، سولکه، و عسل طبیعی اشاره کرد.

شماره تماس

021 4044 7265

آدرس

تهران، دریاچه چیتگر،مجموعه باملند، بلوک A

بهترین صبحانه در باملند تهران

کافه ایلی

از دیگر گزینه های نزدیک دریاچه که میتوانید برای صرف یک صبحانه منحصر به فرد انتخاب کنید کافه ایلی می باشد.
کافه ایلی، برای صبحانه در باملند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است. که می تواند تجربه فوق العاده ای را برای شما به ارمغار بیاورد.
از گزینه های معروف منوی صبحانه این کافه، میتوان به صبحانه صبح بخیر ایتالیا، کنتیننتال به همراه سوسیس، املت سوپرایز و صبحانه ایرانی اشاره کرد. همچنین مشتریان می توانند علاوه بر استفاده از محیط داخلی این کافه، از فضای بیرون و دلچسب این محیط هم لذت ببرند. فضای بیرونی کافه به گونه طراحی شده است، که برای همه فواصل قابل استفاده می باشد.

ساعت کار

از 9 الی 23:30

شماره تماس

021 4044 7994

آدرس

تهران، باملند، بلوک A

بهترین صبحانه در باملند تهران

کافه روژ

از دیگر مقصد های محبوب برای علاقه مندان در نزدیکی دریاچه و در مجتمع باملند، کافه روژ است.
منوی صبحانه این کافه با تنوع بالای خود توانسته پاسخگوی سلایق متفاوت باشد.
این کافه، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا با هزینه ای مناسب بتوانند صبحانه ای لذیذ در محیطی آرامش بخش، و زیبا صرف کنند. همچنین منوی این کافه انواع مختلف سالاد، دسر، نوشیدنی، و غذاهای جهانی و دریایی را پوشش می دهد.

شماره تماس

02140447952

آدرس

تهران، دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری باملند

بهترین صبحانه در باملند تهران

رستوران بی کباب

از جذاب ترین رستوران ها، در باملند رستوران بی کباب می باشد. فضای رستوران کاملا مناسب برای جمع های خانوادگی و دوستانه طراحی شده است. و به راحتی، حس و حال رستوران های ترکیه ای را به مشتریان منتقل می کند.
از منوی جذاب صبحانه این رستوران نباید بگذریم این رستوران صبحانه های ترکی بی نظیری را ارائه می دهد، از جمله این صبحانه های ترکی می توان به منمن، سیمیت و سوجوک شاره داشت.
به علاوه، این رستوران با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و مرغوب طعم لذت بخشی را به گزینه های موجود در منوی خود بخشیده است. همچنین پرسنل و کارکنان این مجموعه مداوم در تلاشند تا تجربه بی نظیری را برای مشتریان فراهم کنند.

شماره تماس

02140443184

آدرس

تهران، دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری باملند، بلوک A2

بهترین صبحانه در باملند تهران

سخن آخر

باملند، مکانی محبوب در دل پایتخت نشینان است که همیشه بهترین خدمات را ارائه داده است.
در این مکان دوستداشتنی، تنوع و کیفیت موج می زند. کافه ها و رستوران های باملند امکانات ویژه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهند. از جمله منوی گسترده، طراحی فضای مناسب، ایجاد محیطی برای سرگرمی کودکان و همچنین ارائه طعم های نو و متفاوت همگی را میتوانید در باملند تجربه کنید و از آنها لذت ببرید.
در این منطقه، صبحانه های سنتی، و املت های لذیذ و همچنین صبحانه های معروف مدرن و خوراکی های جدیدتر به چشم می خورند. هرکدام از این گزینه ها، نه تنها با طعم فوق العاده خود مشتریان سوپرایز می کنند، بلکه با فضای دنجی که برای شما در نظر گرفته اند لذت این تجربه بی نظیر را دو برابر می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا