تهرانبهترین رستوران های تهرانبهترین صبحانه غرب تهرانرستوران های غرب تهرانغرب تهران

بهترین صبحانه های غرب تهران (10 رستوران و کافه برتر)

غرب تهران یکی از مناطق جذاب برای لذت بردن از صبحانه‌ های متنوع و لذیذ است. فرهنگ غذایی در این منطقه به دلیل تنوع قومی و فرهنگی گزینه‌ های فراوانی را برای علاقه‌ مندان به صبحانه فراهم کرده است. علاوه بر تنوع غذا، فضای کافه‌ها و رستوران‌ های غرب تهران نیز تأثیر قابل توجهی بر تجربه صبحانه دارد. بسیاری از این مکان‌ها دارای دکوراسیون‌های خاص و محیط‌ هایی آرامش‌بخش هستند که می‌توانند لحظاتی فراموش نشدنی را برای شما فراهم کنند. در برخی کافه‌ها، موسیقی زنده و یا فضایی سبز و باز وجود دارد که می‌تواند تجربه‌ای فوق العاده را برای شما رقم بزند.

در ادامه در شهرزی به بررسی بهترین صبحانه‌های غرب تهران میپردازیم و پیشنهادهایی را برای کسانی که به دنبال یک آغاز صبحانه‌ی دلپذیر هستند، ارائه خواهیم داد.

کافه رستوران رنسانس

دکوراسیون داخلی کافه رستوران رنسانس در غرب تهران  به نحوی طراحی شده است که فضایی گرم و دلپذیر را برای راحتی و آرامش مشتریان فراهم کرده است و استفاده از رنگ‌ های ملایم و نورپردازی عالی، محیطی صمیمی و آرامش‌ بخش را ایجاد کرده است.

منو صبحانه این کافه شامل اگ بندیکت، تست آووکادو، رنسانس مک، املت آووکادو چیز، پنکیک نوتلا و بری، صبحانه انگلیسی، گرانولا، املت اسفناج، کرپ نوتلا، وافل، تست کره بادام زمینی با سالاد میوه، املت چوریتسو و سالامی، املت بیف بروکلی چیز، املت شاکشوکا، کروسان بیکن و نیمروريا، بشقاب ایرانی و کروسان چیز آووکادو است که با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

ساعت کار

8:30 الی 23:30

شماره تماس

02188565600

آدرس

شهرک غرب، دادمان بعد از بیمارستان آتیه، بین بوستان و‌ گلستان، پلاک 41

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

رستوران ایتالیایی پستو

قسمت‌های مختلف رستوران پستو به نحوی طراحی شده که مشتریان بتوانند در هر زمانی از روز، بخصوص در ساعات شلوغی، احساس راحتی و آرامش کنند. پنجره‌های بزرگ رستوران به فضای بیرونی دید خوبی می‌ دهند و مشتریان می‌توانند از نمای زیبا و فضای سبز حتی در هنگام غذا خوردن لذت ببرند. منو صبحانه این رستوران شامل فرنچ تست، بشقاب میوه های فصل، اگ بندیکت، پنکیک، کروسان، صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی، اوت میل، املت سنتی، ‌‎املت سبزیجات و … است.

ساعت کار

9 الی 22:30

شماره تماس

02140227225 _ 02140227221

آدرس

سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان سرو شرقی، مجتمع مارکیز، طبقه بام

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

کافه پروژه د (The D Project)

کافه پروژه د با طراحی مدرن و خلاقانه خود، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. این کافه با الهام از ترکیب هنر معاصر و عناصر سنتی، فضایی دلپذیر و منحصر به فرد را ایجاد کرده است. منو صبحانه این کافه شامل سیمیت و کروسان با مخلفات، صبحانه سرد با نون خمیر ترش، گرانولا با موز و شیر، حریره بادام، سالاد تخم مرغ رژیمی، پنیر برشته، پرو نوتو و … است.

ساعت کار

7 الی 22:30

شماره تماس

02188372680

آدرس

شهرک غرب، سیمای ایران، پلاک 58

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

کافه ژوان ( ژ1 )

منو صبحانه این کافه شامل پولد بیف برگ فست، رپ پولد بیف، اسپشال تست، اگ کالزونه، برانچ بوقلمون و بیکن، ساسج کراسان، صبحانه فیتنس(رژیمی)، پوریچیتا، پیتزا تخم مرغ و بیکن، چینکو، چوریتسو برگ فست، کتلت تخم مرغ، خاچاپوری، صبحانه مخصوص ژوان، صبحانه میکس پیکس، صبحانه مکزیکی، صبحانه دیپ دیش، صبحانه انگلیسی، پیتزا کوارترو تیپی، فریتاتا اسفناج، صبحانه سنتی، پیتزا تخم مرغ و اسفناج، املت ویژه، املت اسفناج و قارچ، املت بیکن و قارچ، املت سبزیجات، سوسیس تخم مرغ، نیمرو، پنکیک موز و شکلات است که با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند.

ساعت کار

7:30 الی 23:30

شماره تماس

02186128640

آدرس

سعادت آباد، بلوار دریا به سمت غرب، نرسیده به خیابان صرافهای جنوبی، روبروی کارواش دریا

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

کافه کوره

فضای داخلی این کافه ترکیبی از عناصر مدرن و سنتی ایرانی را به نمایش می‌گذارد. طراحی دیوارها با نقش های سنتی و استفاده از مصالح طبیعی مانند چوب و سنگ، احساس صمیمیت و گرمی را به مشتریان القا می‌کند. نورپردازی ملایم و استفاده از مبلمان راحت هم به ایجاد فضایی دلنشین و آرام کمک کرده است. منو صبحانه این کافه شامل قهوه و شکلات داغ، املت مکزیکی، نرگسی معمولی و وگان (با پنیر توفو)، دو مدل فرنچ تست، آووکادو با Poached Egg، چندین مدل نان و شیرینی شامل کروسان، نون خمیر ترش، تارت، پاریس برست است.

ساعت کار

9:30 الی 22

شماره تماس

02186090174

آدرس

شهرک غرب، خیابون سیمای ایران، مجتمع تجاری پلاتین، طبقه‌ی منفی یک، جنب هایپرمی

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل در غرب تهران با منو صبحانه متنوع و خوشمزه در خدمت مشتریان است. نکته جالب این کافه رستوران سلف سرویس بودن آن است. فضای داخلی این کافه رستوران بسیار آرامش بخش است و لذت صرف صبحانه در این مکان را بیشتر کرده است. این کافه رستوران برای جمع های خانوادگی، دورهمی های دوستانه و قرارهای کاری مکانی مناسب است. منوی صبحانه این کافه رستوران شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد، املت، سالاد، سیب زمینی و انواع خوراکی های مخصوص صبحانه است.

ساعت کار

از 8 الی 23

شماره تماس

0216763306

آدرس

سعادت آباد، سرو غربی، بین میدان شهرداری و میدان سرو، خیابان صدف، نبش کوچه آزالیا، پلاک 2

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

رستوران لانجین

این رستوران با طراحی خاص و مدرن، فضایی مناسب برای دورهمی‌ های خانوادگی و دوستانه فراهم کرده است. منو صبحانه این رستوران شامل پیتزا تخم مرغ اسفناج، پیتزا تخم مرغ و سوسیس، پیتزا تخم مرغ و بیکن، املت اسفناج و قارچ، املت سوسیس تخم مرغ، پنکیک، وافل میکس، صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی و صبحانه مکزیکی است که با بهترین و تازه‌ ترین مواد اولیه تهیه می‌ شوند.

ساعت کار

7:30 الی 23:30

شماره تماس

02188073283 _ 02174052236

آدرس

تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک 36

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

کافه رستوران مون چری

این کافه رستوران با ترکیب فضایی دلنشین، منو متنوع و خدمات باکیفیت، به عنوان یک انتخاب عالی برای گذراندن زمان در کنار عزیزان و لذت بردن از غذاهای خوشمزه شناخته می‌ شود. منو صبحانه این کافه رستوران شامل گرانولا کرپ، هاوایی پنکیک، پرشین پلیت، مافین، صبحانه انگلیسی، تست پلاتر، کرپ با نوتلا و میوه، بشقاب نیمرو و بشقاب املت است که با بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه تهیه می‌ شوند.

ساعت کار

8:30 الی 24

شماره تماس

02188370725

آدرس

شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش گلبرگ 2 غربی

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

کافه رستوران باکس کلاسیک

منو صبحانه این رستوران شامل املت قارچ اسفناج، املت گواکومولی، اوتمیل، بون سن تیمو، فرنچ تست، کروک موسیو، صبحانه انگلیسی، صبحانه فرانسوی، صبحانه ترکیه ای، صبحانه ایرانی، بشقاب میوه، پنکیک، املت گوجه ایرانی، املت سوفله فرانسوی، املت اپن فیس، املت اسپشیال، کرپ نوتلا، املت شاک شوکا، املت شش انداز، نیمرو و عدسی است که با تازه ترین مواد اولیه تهیه می شوند.

ساعت کار

7 الی 23:30

شماره تماس

02188570102

آدرس

شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک 171

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

کافه رستوران جو

این رستوران دارای 3 شعبه در تهران است که در ادامه شعبه شهرک غرب کافه رستوران جو را معرفی می‌کنیم. منو صبحانه این کافه رستوران شامل املت، نیمرو، صبحانه ایرانی همراه میوه، صبحانه انگلیسی، وافل، گرانولا، اگ بندیکت، ماست گرانول، تست آووکادو، بشقاب کلاسیک به همراه سبد نان، مافین کره بادام‌ زمینی، مافین پنیر گردو، فرنچ کوئین، صبحانه ترکی، ساندویچ کروسان بیکن، پادشاه جو دوم، املت کلاسیک به همراه سبد نان، صبحانه انگلیسی، سوسیس تخم مرغ به همراه سبد نان و نیمرو کلاسیک به همراه سبد نان است.

ساعت کار

8 الی 24

شماره تماس

02188362434

آدرس

شهرک غرب، خیابان دادمان، کوچه فخار مقدم، پلاک 14

بهترین صبحانه های غرب تهران(10 رستوران و کافه برتر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا